2006-10-30

kétszáznyolcvanötödik bejegyzés - személyes

ó igen. ma írtam nemzetközi közgázból vizsgát. lehet meglesz. holnap környezetgazdaságtan. nem lesz meg, de hátha.
hallgatok zenét. Hardcore Nation Vol.3
és meg kell hagyni, hogy mind a 3 cd nagyon nagyon jó. egyik legjobb hc amit valaha hallottam. de mivel ez most senkit sem érdekel, ezért inkább berakok egy képet, meg majd vmikor még képeket valahova, mert tegnap fotóztam eget. színes volt. sötét rózsaszín meg lila. olyan gusztustalan volt, hogy az már szép. és aztán jött az eső. és úgydöntöttem, hogy visszafordulok, mert ilyen időben nem vezetek. csúsztak az utak nagyon. ittavége.
potd, meg lehet tippelni miből van. stílusos vagyok :P SPOILER (igen, haruhi. én lőttem) SPOILER

ja és lemuban, nagyon úgy néz ki, hogy találtam új SK-s birit. ez senkinek nem mond semmit. de azért gondoltam leírom..

bejegyzés vége

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Október végén már vizsga? R
FELETTÉBB ÉRDEKES hely ez a BGF, azt kell, hogy mondjam.

Névtelen írta...

vizsgakurzus ;)

Névtelen írta...

szopáskurzus:D
skoda?

Névtelen írta...

A FASSZOPÓ BUZIJANEKI