2006-10-13

kétszázhetvenhetedik bejegyzés - az elmúlt 1 hét

hát ja. 1 hete nem írtam, de mert nem is nagyon volt miről. az életem továbbra is ugyaz a masszív semmittevés, ami eddig is volt. erre akkor eszméltem rá, mikor egyik barátom az eheti forgatás alkalmával rákérdezett, hogy mi jó történt velem amióta nem találkoztunk. és a lényeget egy hallgatással össze tudtam foglalni. semmi igazán említésre méltó, kacagtató, vagy blogolnivaló nem igazán történt velem.

persze a politikáról megintcsak lehetne blogolni, de be kell látnom, hogy igaz ami igaz, tényleg semmi értelme. sajnos phr0zennek megint igaza lett. inkább csak trendi voltam (bár én továbbra is azt állítom, hogy volt értelem abban amit írtam), de tényleg nem mondott le ettől senki, nem hagyta abba a tüntetést senki. és a lázadásos kődobálás is, ha minden igaz 23-án újraindul. csakhogy most már engem sem érdekel a dolog. és igyekszem nem hangot adni véleményeimnek és nézeteimnek, ha lennének ilyenek.


utazzunk át valami kellemesebb vidékre. mármint témában. anime!! na arról rég írtam. bugyuta rajzfilmek, mondhatni. na az én választásom az volt, hogy a félbehagyott school rumble 2. szezont befejezzem. megvolt. és szépen lassan be kellett látnom, hogy megint phr0zennek lett igaza. (részben) mert ő már az első szezont is nézhetetlenül szarnak titulálta, de ez csak a 2. szezonra volt igaz. DE AZ KURVASZAR VOLT. értékelés? 10 pontból kap 2-t mert volt benne sok eri heavy epizód. ha nem lett volna? akkor a 0át is csak jóindulatból adtam volna neki. rövid értékelése a sorozatnak: humorosnak kéne lennie, de erőltetett és érezni rajta a rétestészta effektust. épp, hogy csak néhányszor mosolyodtam el, és ha 24 rész alatt csak 2szer tud megnevettetni, az kimondottan nem jó. a sorozat tényeg szar. kerüljétek el messzire.

amúgy időm nagyrésze még mindíg szerintem az iskolával megy el. na volt a héten egy pár dolog. a kanadai napok. kötelező jelleggel beültünk, hogy meghallgassunk egy pár előadást. az egyik egy kanadai házaspár volt. a nő itt végzett 98ban és perfekt angol, mert arra is nevelték. na, arról meséltek, hogy milyen az élet whistler városában, ami készül a téli olimpiára. az, hogy az egész olyan, mint egy 10 hónapos sítábor, mert mindíg hideg van és mindíg nyitva vanna ka sípályák. na ja. ez kezdett szószerint hidegen hagyni. ez alapján már tudom, hogy nem kanada lesz az, ahova elköltözök, a -40 fok nem hangzik túl jól. mesélt arról, hogy nem tetszik neki az itteni élet, mert ő a természetet jobban szereti és budapesten mennyire rosszak az utak. meg az egész országban. és azt mondta, hogy egy magyar biciklis ismerősétől megkérdezte, hogy mitől ilyen szarok az utak. az azt válaszolta, a fagytól. a knadai azthitte, hogy ugratják, aztán "rájött" hogy ez csak a magyarázata a készítőknek.. egy ideig érdekes volt, de egy idő után annyira nyomta az eco szöveget, hogy már kezdett nemtetszeni. magyarázta, hogy mindenkinek meg kell találni az álmait. az övé a hegyekben van. aztán mikor már mindenki ment volna haza, de ő meg csaknem akarta befejezni, már témája sem volt. megkérdezte, hogy az állatok érdekelnek-e minket. mert ott vannak medvék. és azon gondolkodtam, hogy "EZ MOST KOMOLYAN MEDVÉKRŐL BESZÉL??" aztán egyszercsak, mintha rajtpisztoly dördült volna el, mindenki (vagy 80 ember) egyszerre állt fel és indult el kifele. kellemetlen lehetett az előadóknak.

és ha ez a sztori unalmas volt, képzerljétek el, hogy ez volt az egyik legizgalmasabb dolog velem a héten ;) és szerintem itt kell abbahagyni :) majd hátha megszáll az ihlet és akkor írok is valamit.


bejegyzés vége

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

A fagy még mellékes. Gondolom volt már olyan érzésed, hogy esőben autókáztál, és a kibaszott útnak a 80%-a nyomvályú volt, és tele volt vízzel? Az azért van, mert a magyarok kispórolják az útnak az alapját. Gyakorlatilag olyan, mintha cement nélkül építenél egy falat, pusztán úgy, hogy egymásra baszol egy rakás téglát.

Konomita írta...

"időm nagyrésze még mindíg szerintem az iskolával megy el"

hahahaha

Stoker írta...

ja, az utak az alapoknál vannak elbaszva.
:)

Névtelen írta...

bullshit :d

Névtelen írta...

Javuló tendencia. Nálunk Újpalotán demszkáj felmaratta az aszfaltot. A buszmegállók alá már raktak betont is. Máshova azért nem, persze...:)
sto: minden nap unalmas csak az előadásmód számít:) Kanada unalmas. Az tényleg.
camó