2006-10-17

kétszázhetvennyolcadik bejegyzés - érdekes

rövid infó. ma néztem híradót. egymás után 3at is. a tv2-n azt mondta a bárdos, hogy (habár szó szerint nem tudom idézni) 'lázadásról már beszélni is bűn. akár 5 év is járhat érte.' namost az (számomra) nincs tisztázva, hogy miért is jár az 5 év.. ha lázadok, vagy ha beszélek róla. valszeg a lázadásért. de érdekes az a mondat is, hogy "már beszélni is bűn róla". demokratikus országban.. szólás szabadsága..
remélem az írásért nem haragszanak, csak a beszédért. nehogy elvigyenek, mert lázadásról írtam. pedig én csak a híradóban hallottam..
amúgy ha a tv elismétli azt amit a kossuth téren mondtak, hogy csak lázadással lehet eztmegazt.. az nem bűn? mert ők ezzel eljuttatják a rétegekhez az üzenetet, hogy lázadni kell. érdekes kérdés.. a lényeg, hogyha ülnöm kell emiatt, akkor a bárdos is jön velem ülni. meg a svabbi is, mert ő meg ottvolt az mtv ostrománál ;)

ésakkor unrelated drift video.



bejegyzés vége

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Japánba (koncsan kedvéért:D) tényleg ennyi hachiroku van? igaz, itthon is láttam 2t az elmúlt hónapban.. kéne egy

tókin báut dö rájöt iznt fáni enimór..