2006-10-06

kétszázhetvenhatodik bejegyzés - kőkemény

na akkor idéznék az index percről percre részlegéből:

"2006.10.06 - 10:51
Online is elérhető Waszlavik forradalmi indulója

Letölthető a kossuthter.com honlapról Waszlavik Gazember Velorex Petőfi Sámán Satöbbi László a Kossuth téri tüntetésekre írt forradalmi indulója. A dal szerkesztőségünk értékelése szerint Waszlavik életművének egyik klasszikus darabja, csodálatos dadaista szintipop műverbunkos."

hát ja, én annyit fűznék hozzá, hogy a szövegre különösen figyeljetek oda, mert egy mestermű. az elején, lehet, hogy a szinti kicsit sok, de a hangulatot szerintem ez csak mégjobban felpaprikázza és kiemeli a valódi mondanivalót.
aki nem tölti le, az hibát követ el. óriási hibát.

potd: rendőr bácsik készenlétben. épp túlóráznak és most sokat keresnek, az eredeti fizujukhoz képest. (ezt is az indexről loptam, de ez már csak egy ilyen post.


bejegyzés vége

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A dal meghallgatása után vinnyogva röhögtem... volna, ha nem lenne olyan szánalmas. A tatai turulmadár sírva fordulna le talapzatáról. Üvöltettem azenét, olyannyira, hogy a mellettem lévő Tesco is nemzetiszínbe borult. Úgy ám. Szintipop-verbunk. True.