2006-10-22

kétszáznyolcvanadik bejegyzés - autók és a szerelem

mindenkinek van kedvenc autója. valami, amibe nagyon szerelmes. vagy a legtöbb embernek van ilyen. énnekem is van egy pár. de a lényeg a lényeg, hogy ma lett még egy. és ráadásul első látásra. nemtudom, hogy mit is mondhatnék róla. biztos sokaknak nem fog annyira tetszeni mint nekem, de szerintem az Auris gyönyörű szép lesz. ha lesz. mert még csak concept. akinek tetszenek a képek, azok nézzék meg ezt az oldalt. nem sokat mond, de legalább van :)
ja igen és ez is egy toyota véletlen. és lesz benne üvegtető.. és a kipufogók.. nagyon újcivices; az arca meg mint egy hízott új yaris, csak a szeme más. a feneke meg eléggé új corollás (kivélve a kipufogó). és ez is tetszik. meghogy az arany szín nagyon jól áll neki. nem véletlen..



majd írok is nemsokára a blogra. addig meg ilyen marad..

bejegyzés vége

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

LOL J/K

Névtelen írta...

ez egy yaris/corolla átmenet

bezzeg ez:
http://www.autoblog.nl/archive/2006/08/25/volkswagen-iroc-concept-samengevat
scIROCco concept ;)

Stoker írta...

ez meg egy vw.

kinek a pap kinek a papné :)

Névtelen írta...

kinek a paplan..
én örülök neki hogy egy 20 éves legendát "újraélesztenek". kár hogy nem a guigarro vagy hogyírják tervezi őket, mint a régi G1 G2 Scriocco Passat, stb.-t

Auris:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2006.10.24.&285099
jó a szemem, mondtam hogy Corolla ;);)

Stoker írta...

oh noes.. no more corolla?
végülis sebaj, mert mikor megláttam, tudtam, hogy 3-4 év múlva egy ilyenben szeretnék ülni, mégsem egy corollában. és nem is gond, mert nem is lesz többé corolla ;)

Stoker írta...

kevesebb mint 3 év elteltével vezettem ilyet. igaz nem az enyém. jó, de nem annyira mint vártam ;)