2006-10-27

kétszáznyolcvannegyedik bejegyzés - műveleti zóna

azt ugye tudtátok, hogy a rendőrség fogalomtárában nincs olyan, hogy "műveleti zóna". ez a fogalom, csak a honvédségnél van használatban. nade a lényeg nem is ezen van, hanem ezen:
"Nem hordtak azonosítójelvényt a Deák térre tömegoszlatás céljából kivezényelt rendőrök, holott a rendőrségi törvény ezt előírja számukra. Gergényi Péter szerint valószínűleg leestek a jelvények."
teljes cikk elolvasása szinte kötelező. tanúlságos, annyi szent.
amúgy ennek kapcsán merül fel az ötlet, hogyha halálra verek egy ilyen rendőrt, akkor elkövetek rendőr elleni erőszakot? mert én nem is tudhattam, hogy nem rendőr.. honnan tudjam, hogy nem csak egy militarista vadbarom, aki rendőr gyakorlóban üti el a szabadidejét.. ugyanis név + jelvény nélkül biztos lehet ilyen szart kapni.. hát igen. én verném őket, ha én lennék túlerőben.

másik cikk, melynek címe 'Fejbe lőtték, majd menekülés közben ötször hátba' is érdekes. "Öt méterről lőtték gumilövedékkel fejen, majd többször hátba lőtték a rendőrök az üres Síp utcában egy VI. kerületi üzlethelyiség vezetőjét október 23-án nem sokkal hat óra után."

és lehet nekem mondani, hogy szakszerűen és igazságosan jártak el. de aki ilyet mond, az erősen téved. biztos volt szabályszerű rendőr is. de túl sok volt a törvénysértő..
amúgy arra is mérget mernék venni, hogy a rendőrök most több kirakatot törtek be, mint a tüntetők. én a tüntetők részéről csak 1 ről tudok. a rendrök, meg 'kicsit' több étteremnek és más helynek verték be az ablakát, hogy bebaszhassák a könnygázgránátot; már ha nem azzal lőtték be. ja meg volt ott egy lakás is..

na, nagyjából ennyit akartam ma mondani. a többit majd máskor. holnap 27-e, péntek.. előtte asszem még sétálok egyet a városban, megnézem mi a helyzet ittott. hátha látok érdekeset.

bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: