2006-11-01

kétszáznyolcvanhatodik bejegyzés - albert kiraly

na.. előszöris ígértem fotókat a szines égről. ez ez a link.
aztán mást nem ígértem, de doggod meglepett egy oldallal, amin nevettem nemkicsit. megtekintése mindenkinek kell, mert mosolyogtató. de mint mondtam volt, nem is a tényleges tartalom miatt, hanem a rejtett üzenet miatt. idéznék az msnes logomból:
Stoker // LMB üzenete:
amugy nem is a szöveg az igazán durva
vagy a kissrác, hogy a másik seggét fogja
a jobb oldali gyerek pólója az ami üt

és legyen potd is. mert az mindenkinek jó. igaz repost. de majd ha találok jobbat, addig ez van. kellemes mindenszenteket mindenkinek!

bejegyzés vége

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

A képről csak annyit, hogy MAKE IT BIGGAR. NOW. R

Stoker írta...

elvileg van ott gomb, amivel lehet nagyítani a képeken. (zoom in)

de a 2304×1728 as felbontásnál nagyobbat nemtok csinálni (mert akkora). ez van.. a 4,1mpes fényképezőgéppel csináltam a képeket.. mókásak a színek

Névtelen írta...

ez az albert site elég régi már.

képek ellenben najjjsz.

Névtelen írta...

Ja, természetesen a Happy Halloween-esre gondoltam. R

Névtelen írta...

Vörös hajnal virrad.. Vért ontottak az éjjel -- jó vagy Legolas

ellenben az albert tök gáz, sztem egy 15 éves srác flémeli a 13éves srácot, valamiért az egyiknek egyel több homokozóformája van, vagy hasonló banális dolgok lehetnek a háttérben

Névtelen írta...

STOKER A KIS GECI FASZFEJ. LÁTSZIK, HOGY BUZI. A FASSZOPÓ BUZIJANEKI.