2006-11-16

kétszáznyolcvankilencedik bejegyzés - hattrick

ki ne ismerné a világ legnagyobb ingyenes online focimanager programját? igen a hattrickról beszélek. maga a cucc zseniális, de aki játsza, az tudja. én nem vagyok nagy focidrukker, de bártan állíthatom, hogy a játék még így is leköt és tetszik. sőt, a focit is megkedveltette velem ;)
miért írók erről? mert most hoztam fel egy ifi kapust. a képességei valahol a béka segge alatt vannak, de azért ki fogok érte fizetni 140et hetente, mert ilyen durvítást már régen láttam. miről beszélek? a nevéről.. Szóda Alex. ekkorát már nagyon régen röhögtem.. megközelíti a Kobra Gyuris mélységeket.. na, köszönöm a szót a magam és SZÓDA ALEX barátom nevében.
aki nemhiszi, járjon utána! (playerID=140414142)

bejegyzés vége

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

EGÉSZ DURVA