2006-11-04

kétszáznyolcvanhetedik bejegyzés - tce cuccok

a True Combat: Elite mindenki tudja, hogy jó fps. még azoknak is tetszhet, akiknek amúgy az fpsek nem, mert eredeti. najó, nem az, csak nincs benne célkereszt és ez sokat dob, ezen a wolfeinstin modon. mindenkinek ki kell próbálnia, ha még nem ismeri, mert ingyenes és kurvajó.
a lényeg a lényeg, hogy nyár óta nem játszottam, és a napokban töltöttem le az új verziót (0.49), amit azóta ki is próbáltam és tényleg még jobb lett a játék. nade amit most akarok mondani, az a vásárlósdi. mindenki árul a saját játékával, vagy képregényével, vagy akármi, olyat, hogy "támogass" és pl. pólók, amikre nyomnak egy mintát, meg sapik, meg kitűzők. urbandeadnél is láttuk már, meg még párszáz helyen. de itt találtam pár érdekesebb emléktárgyat is.
× TC:E BBQ Apron
× TC:E Boxer
× TC:E Tanga!
× TC:E plüssmaci
és a macit mindenki nézze meg, a 3. kép miatt, ahol egy elég duda arc tartja az karjaiban és mosolyog rá. szívmelengető látvány :) amúgy, mostmár tudom, hogy mit szeretnék karácsonyra. nem, nem a tangát, nekem is egy tc:e plüssmaci az álmom ;)

na, ennyi lenne, meg még egy nagyon jó haruhis amv, amit le is lehet tölteni, innen.
meg egy potd, amit jó haruhitard létemre nem is lehet más, mint ami.



bejegyzés vége

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

THX a True Combat: Elite linket.
Eddig nem ismertem, de tegnap felraktam, és kipróbáltam. Meglehetősen üt a játék.