2006-08-30

kétszázhatvankettedik bejegyzés - gt4 képek

most épp nyaralok. megint. csak feljöttem 1 napra pestre családi okok miatt. és tegnap este volt pár szabad órám. úgyhogy leültem végre játszani gt4 és shotoltam párat. mert megígértem, meg mert már amúgyis régóta akarok képet csinálni az új szerzeményeimről. hihetetlen durva initialD hangulat. szal sárga RX-7 FD meg AE-86 Levin illetve Sprinter Trueno, a durva, hogy van egy 2000es verzió is, mely erősen hasonlít a 4. szezonos hachirokura. fekete motorháztető és a felnik is pont olyanok. na akkor most ide 1-2 kép kedvcsinálónak.
és utána pedig ITT VAN a link ahol az összes kép fent van.
ja igen és szereztem a játékban egy SILEIGHTYt is. csak fekete :(
ja igen és ez a legszebb játék. mondjuk ps2n tényleg nagyon szépnek mondható. és zseniális ez a fotó mód. el lehet vele ütni nemkevés időt. mint ahogy a játékkal is. eléggé hosszú a játékmenete. az eddigi leghosszabb amivel valaha játszottam. sok a duma, képek:





na és akkor majd este megyek vissza még egy kicsit. később még írok, főleg ha lesz miről..

bejegyzés vége

3 megjegyzés:

Konomita írta...

Nyagyon ügyi vagy ^^ imádlak, amiért ilyen ügyi vagy...

Névtelen írta...

Hétfő, Senator? :)

Névtelen írta...

NYÁR VAN ÉS SEMMI BAJ
OLVADOK, MINT A VAJ