2006-09-05

kétszázhatvanharmadik bejegyzés - egy új kezdet

MIVAN. kezdődik a tanév gyerkőcök. nekem ma volt az első tanítási nap. hihetetlen de már másodéves vagyok a külker csodálatos intézményében. beiratkozás megvolt. indexet holnap adom le. a to-s néninek kézcsók, mert nagyon rendes velem. mostmár ténylegh érik neki egy pár kiló bonbon, vagy táblacsoki, mert nemtudom mit szeret jobban.
szóval.. hihetetlen, de arcról megmondom ki elsőéves. egyrészt mert garantáltan vannak köztük '88-asok is. elképesztő, hogy már az ilyen fiatalok is fősulira járnak. nade akkor mondjuk ne azon merengjünk, hogy már megint kiderült, hogy milyen idős vagyok. pedig amugy még tök fiatal.
next topic. megnéztem kik lesznek az újak a külkeres honlapon a gólyatáboros fotókat. örömmel konstatáltam, hogy idén is csak teszínes faszszopás és még egy kevés pia volt a gólyatáborban. dejó, hogy idén is kihagytam. a képeket ennek ellenére érdemes végignézni, a képeken szereplők többségének a szemében már ott világít az a tűz, hogy "külkeres vagyok és erre büszke is lehetek". lehettek is. kár hogy idén is sznobtúltengés van a felvettek között, de biztos csak énnekem vannak ilyen előítéleteim. másrészt érdemes megfigyelni, hogy fotózni még mindíg nem tudnak akik készítették a képeket és külön gratulálok, mert a site igényességét bizonyítja, hogy a képek szűrés nélkül kerültek fel és láss csodát az egyik albumban a művek fele kibaszott életlen. gz.
egyébiránt az első napom jól sikerült, mert neptun nincs, így nemtudom milyen óráim lettek volna. legalább már van matricám. igaz órarendem még nem sok van, mert át kell variálni mindent. ugyanis egy kósza hír jutott el hozzám, miszerint a levelezősök felvették a nappalisok óráit. külker.
de legalább találkoztam régnemlátott haverokkal. igaz vannak olyan emberek is, akiket inkább kerülnék. eddig összejött.

az oldalon is újítok egy minimálisat. kidobok pár olyan linket oldalra ami nélkül nem működne a blog. igaz senkise fog rájuk kattintani, mert annyi van, de sebaj. jaés aki felfedezi, hogy mi az a link, ami a legjobban hiányzott eddig az oldalról, az kap egy különdíjat, ami még nemtom mi lesz, de majd kitalálom. csak gyorsnak kell lenni. elég egyértelmű, most mire gondolok.
ésakkor még próbáljuk meg aztis, hogy berakok ide egy érdekes videót, -- ami bizonyítja, hogy az amerikaiak jól tudnak vezetni (de nem várom a telet) -- mert találtam jópárat a neten. egy elég érdekes nevű siteon. porkolt.com IGEN jólolvastátok a PÖRKÖLT.COM
ezzel búcsúznék mára. de még nem adtam ki mindent magamból. szal uborkaszezon vége és jönnek a mókásabbnál mókásabb történetek. és még elmaradtam egy érdekes idézettel is, ami bebizonyítja, hogy Zelmor tényleg a legnagyobb paraszt. de erre most még egy kicsit várni kell (míg előkeresem a logot).



bejegyzés vége

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

MONO

!!! GOGOGOGOGOGOGO !!!

Névtelen írta...

Btw, azt a logot lehet, hogy nem kéne kitenni, miután a másik fél nem tud róla, hogy megmutattam neked. Persze ez csak az én véleményem. :p

Stoker írta...

rage... hogy őszinte legyek én megkérdeztem tőled 2 helyen is ircen, hogy kitehetem-e. nem válaszoltál rá. eddig ezért nem került ki.
ha aztmondod, mehet, akkor megy. ha aztmondod, nem, akkor nem megy. a döntés a te kezedben van.
THE POWER IS YOURS!