2006-09-26

kétszázhatvankilencedik bejegyzés - kiegészítés

majdnem elfeljtettem. EZT meg EZT (megnézése erősen ajánlott akik abba a táborba tartoznak akik, nem látták a hírtv-s cuccot).
azt meg külön kiemelném az indexes cikkből, hogy:
""Hajós András egy olyan televízióban olvasta fel kormányellenes beszédét, ahol csak ilyen vélemények kapnak műsoridőt, ahelyett, hogy az RTL Klubot választotta volna, ahol többféle vélemény is teret kap a megszólalásra" -jegyezte meg az üggyel kapcsolatban Kolosi."

értem? a hírtv mocskos jobboldali csatorna. az rtlklub még véletlenül sem baloldali. legalább vállalnátok fel gyerekek. mikor volt ott utoljára olyasmi beolvasva, ami kicsit is kedvezett volna a jobb oldalnak? csináljátok már... hihetetlen.

az előző bejegyzésemhez csatolnám. késő van. épp ideje végre aludni mennem, megint eltoltam az időt..
amúgy választ kaptam a kérdésemre. a hetihetes felvétele utána volt (ha jól értelmezem), na mind1.

bejegyzés vége

3 megjegyzés:

zolle írta...

asszem a 2.at linkeltem én ;) mindegy, a lényeg hogy valamelyikben le van írva hogy hajós nem reagált a "hülye vagy" megjegyzésekre.. vagy csak ki van vágva
ezekután miért nem ott olvasta be? mert kivágják, vagy a verebes belehorkant minden sorába. a bajor elpoénkodja az egészet. vajon miért nem ott? nem is tudom..

Stoker írta...

az elsőt. de mostanában sokat olvasom az indexet, szal egy idő után nekem is feltűnt volna; mert én egy érett és érett gondolkodású, jóvágású felnőtt férfiember vagyok.

zolle írta...

jóképű és fiatal :D