2006-09-13

kétszázhatvanötödik bejegyzés

tegnaphoz akartam írni, hogy "NEVAR FORGET". aztán nem írtam.
az élet zajlik. a hétvége jó volt, aztán jött a hétfő. ami nagyon jó volt, mert találkoztam a masszafilm stábjának egy részével és megbeszéltük, mogy mi lesz a közeljövőben. remélem tényleg lesz.

már napok óta egy fura feszültség van bennem. nem tudom megmagyarázni mitől. mostanában sokat gondolkodom azon, hogy mi lesz, meg mi lett volna, ha. meg hogy miért. vannak dolgok, amiket nemtudok megérteni. valószínűleg soha nem is fogok. például, hogyha valakit megkérek valamire. az miért nem tartja magát ahhoz?
néha jóból is megárt a sok. szeretnék egy kicsit kikapcsolni. mostanában sokat érzem magam egyedül. pedig nem vagyok egyedül. mondanám, hogy ismerős érzés. de nem az. így még sose voltam. mind1, majd kinövöm :)
itt most abba is hagyom, mert tulajdonképp megint nem írtam semmit. de most tényleg nem.
kéne valami jó téma blogra.. most kit kezdjek el szidni?
amúgy igen, tényleg /nick emo.
potd: unrelated, csak friss moeboardról és akkor jó lesz az itt is.


bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: