2006-09-27

kétszázhetvenedik bejegyzés - hang? rendben!

már lassan egy hete csak aludni járok haza. nem kell ám sajnálni, csak készülőben van egy eléggé zúzós kisfilm. a stáb megfeszítettem dolgozik ésatöbbi ésatöbbi. ma is negyed2kor értem haza. ez van, szükségük van rám ;)
tényleg szeretnék másra is időt fordítani, de a jelenlegi helyzetben sajnos nem megy. ezalatt leginkább azt értem, hogy gép előtt ülni, videozni, vagy épp ircet bámulva koptatni az ujjaimon a bőrt.

a lényeg a lényeg, hogy bestboyból egy röpke pillanat alatt helyszíni hangmérnököt faragtak belőlem. ez jól hangzik, de a feladatom nem más, mint hogy tartom a mikrofont és hallgatom, ami történik. najó, ez nem hangzik túl nehéz feladatnak, de néha mégis az. például most, hogy a rakparton "természetes" világítás mellett ne vessek árnyékot, de a buszok se tépjék le majd a mozinézők fejét.. naszóval érdekes kihívás.
épp ma történt meg az eset, hogy majdnem megsületültem, mikor egy mercédesz hangosat dudált és megrángatta a kormányát, mert a szembejövő busznak a sávtartással gondjai akadtak. értsd majdnem elcsapott, de majdnem meg is süketített. megijedtem egy kicsit.
viszont a legjobb történés egy hete (mert már szerdán volt) az amikor a 60k-s puskamikrofont sikerült belelógatnom a teknős akváriumának vizébe. senki sem tudott megszólalni, mindenki megijedt, és utána nagyot röhögtünk, meg mikor már 60adszor meséltük el az összes ismerősnek. szal alkotok nagyüzemileg.
ez a post nemtom mennyire nyeri el a tetszését mindazoknak, akik végigszenvedték, de legalább nem kellett politikáról olvasniuk és a szélsőjobb ősmagyar nézeteim miatt a halálomat kívánniuk.

és még meg is örvendeztetném azokat is, akik csak a képek miatt járnak ide, egy teljesen offtopic képpel, de goth & loli, szal nagyon rossz nem lehet.


bejegyzés vége

1 megjegyzés:

zolle írta...

nekem tetszett a post, remélem a hatalmas szerepem bennemarad a filmben, és nem basztam el ;)

chamo aszonta mikor elmentünk hogy összeülhetnénk néha sörözni, és ennek annyira megörültem hogy megöleltem. emo..