2006-09-28

kétszázhetvenegyedik bejegyzés - képekben

szal voltam ezen a szaron. "hozz egy hagymát, ha kedves a loitumád". azt hittem lesz kb 5 ember kinn, ehelyett volt több. meg voltak öreg nénik, akik csak néztek, hogy vinamp (pont mint a cooltvben). érdekes jelenség. értelme semmi és nem volt vicces. de legalább láttam sok hülyét. flashmob lol. de biztos érdekesebb volt, mint mondjuk amikor lefekszenek aludni. és volt magnó + zene is. érdekes.



ezekután elindultam óbesterbe, mert 27-e van. ez légyegtelen. a lényeg, hogy után mentem forgatni. útközben láttam egy bmw-t úgyhogy lefotóztam. jó nők hiányában 2 varos zoli vágja az arcokat a képen. hangulatfokozó :)


ezekután a nyugatiban láttam egy nagynagy kiterített légi/űr fotót budapestről, amin megkerestem, hogy hol lakom. a bal lábamtól nem messze előre van egy piros pötty, az a ceu. nna azon a környéken, aki tudja, hol, megkeresi :)


aztán irány a forgatás, ahol csináltam csendéletképet, meg más fotókat, de a többiek személyiségi jogait nem sértegetem. és ennyi, most mennem kell, bie.



bejegyzés vége

2 megjegyzés:

zolle írta...

geci. blogmaterial vagyok :D nojsz.
másnapos vagyok

Stoker írta...

n, blogmaterial vagy :)