2006-08-07

kétszázötvenharmadik bejegyzés - nem megy

ez a nap érdekes volt. azzal indult a sikersorozat, hogy a fénypisztolyom ravasza megadta magát és eltört. elmentünk boltba húggal. ő néz dvd-t én pisztolyt. dvd volt. pisztoly nem. de találtam fahrenheit (nempcre) szal ezt beszereztem. hazajöttem. hamár nincs pisztoly, elkezdtem játszani. tetszik, tényleg jó. 6 óra játék után kikapcsoltam és realizálódott bennem, hogy nem volt bekapcsolva az autosave. dejó!
aztán este mondom akkor kis SO. naja, csak az autoupdate nem indul el, így a játék se. TÖKÉLETES. so-t nagyon sajnálom, mert nemomt, mi a fene lesz így. jó lenne, ha menne. még ügyködök rajta. ennyi. jó nap volt ez a mai is. ez van. akkor most ennyi.


ja potd meg van. nemárulom el, hogy ő ki. de csak azért mert már mindenki tudja. aztán lesz majd itt még más is. majd.

bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: