2006-08-13

kétszázötvenhetedik bejegyzés - fás

na csá. tegnap voltam FÁSban. jó hely az a cucc. 2 alkalommal ezelőtt meglepődetem, hogy lehet kapni pallmall is, nemcsak multi.. és ennek nagyon megörültem. a mostani előtti alkalmon feltűnt, hogy durván jó minimal szól a hangszórókból, mely a kocsma egyedi hangulatát nagyban megalapozza. rá kellett jönnünk, hogy mi 3 hónappal ezelőtt erre buliztunk a MONOban. megintcsak kellemes meglepetés volt ez számomra. és a mostani alkalommal már nem is volt meglepetés. leszámítva Ecs külsejét, mert igazat mondott és levágatta a hátközépig érő haját ilyen katonaséróra + a körszakálla is eltűnt. durván más, és igaza volt, tényleg fiatalodott vagy 3 évet ettől. nade nem is erről akarok írni, hanem, hogy épp zolle szülinapját 'ünnepeltük'. (igazándiból csak iszogattunk és beszélgettünk) mikor megjelent a kerthelységben egy cica. én ugye nagyon szeretem a macskákat, ez a kandúr meg valami eszméletlen aranyos volt. aztán a felszolgáló lány szólt valami haverjának. már készültek. várták a macskát...
úgyhogy kinyitottak egy konzervet és jól megetették. még repetát is kapott. ez a story nem is lenne annyira érdekes, ha nem hallottam volna többször is tisztán a cica nevét. FÉLDECI. hát ja kocsmamacska. szal féldecinek hívják a cicát. ezen még most is kacagok. nagyon eredeti név, hogy egy cicát egy felesről neveznek el.
potd meg nem kapcsolódik a témához. mert nincs is téma. de catgirl.


bejegyzés vége

6 megjegyzés:

zolle írta...

bakikóla póva!

Névtelen írta...

A CATGIRL JÓ, A TÖBBI MONO.

Stoker írta...

legalább őszinte.
FÉLDECI

zolle írta...

na ezt nemértem, ezen mi a mono

Stoker írta...

MONO = RAGE

Stoker írta...

YEEEEEEEES