2006-08-03

kétszáznegyvennyolcadik bejegyzés - TEH PAIN

tegnap nem írtam le, hogy HELO Doggod. mikor hazaértem ezen topic várt A csatin:
* Topic is 'DAVID HASSELHOFF COMEBACK! http://www.youtube.com/watch?v=0EW4SRxLczk'
hát. ez valami olyan video, amit mindenkinek látnia kell. 4 perc valamennyi. 2 perc után az ereim felvágásán gondolkodtam és csak az járt a fejemben, hogy ilyen kínzó fájdalmat és gyomorgörcsöt régen éltem át. a fájdalom egy új szintje. aztán megnéztem a zseniális előadó egy régebbi klippjét. a fájdalom újabb fogalmát ismertem meg. az első videó végére a zenét élveztem és a klipp se zavart. a 2. videónál meg úgy voltam vele, hogy a zene egyre jobban tetszik és végülis a videó se lehet komoly, hisz olyan szinten rossz. a lényeg a lényeg, hogy 2 percig fáj. nagyon fáj, de utána beletörődsz. amúgy az önkínzás folytatódik, leszedtem egy albumot, mely már régóta érdekel. most is azt hallgatom. fáj, tényleg. de erről csak holnap írok, hogy akkor is legyen meglepetés. addig lehet tippelni. ütni fog. legalábbis remélem. nekem üt..
ezenkívül mi ütött ma még nagyot? egyértelmű a meccs. milyen meccs? a focimeccs. a forma1esek, akiknek csak a fele volt forma1es vs. a hungarian allstars ilyen alakokkal, hogy teddy. tisztelem azt az embert. beszélni nemtud -> rádiós műsorvezető (sőt a kabaré főszerkesztője, ha jólemlékszem) nem humoros ->heti7es ami elvileg az, amugy nem. félművelt; csak azthiszi magáról hogy nagyon művelt -> ezt léptennyomon megemlíti. nem tud focizni -> ottvan 90 percig a pályán. szánalmas. de a többi is. mindenki az volt. a baumgartner meg egy világklasszis a többihez képest. meg a schumacher is. nekik gratula. jók voltak. a meccs szánalmas volt, de azért néztem végig, mert apámmal beszélgettem. így élvezhető volt. igaz 3 percenként elmondtuk felváltva, hogy így kb. mi focizunk. sőt, ha jobb napom van, akkor csak jobban megy mint pl. egy teddynek. csak jobban...
ja meg volt uszó eb is ma. kellemes ebédem volt, a desszert lett egy arany, meg egy bronz. minden elismerésem. jó nap volt ez a mai is.
2 eső között még bevásároltam is húgommal. felpattantunk 2en a kis piros katanára és repültünk a piros köcsögös abcig. teleraktunk kajákkal egy egész kocsit. elfelejtettük, hogy robogóval vagyunk kb. de hogy ebbe mennyi fér bazz... 2 konzerv + 2 ubiskübli + 1 dobi csokapik + kiló félbarna híján mindent elnyelt a hátsó csomagtartó meg a bukósisaknak fenntartott hely, pedig volt ott vízlágyító aprólék, mosogatószer, 4 pizza meg mindenszar. cserébe mikor hajtottam fel a járdára jól odavertem az alját, mert kicsit túl volt terhelve a cucc.. remélem nem a kipufogó volt, amúgy sztem de.. lényegtelen, többet is kapott ez a szegény 2kerekű már tőlem. lehet tényleg el kéne vinni mostmár szervízbe. ráférne.. nagyon cicceg a fék.
megvolt a háborúésbéke, pedig most nem is akartam. akkor még 1 kép, aztán asszem lépek gammni. ojjé
potd meg úgynézki kicsit később, mert a blogger jól beszart. vagy énnemtom.. még1szer megpróbálom, aztán ha nem, akkor majd csak később egy új postban. mennyi szöveg.. tejóég

bejegyzés vége

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ne fikázd Hasselhoffot, te kis Vin Diesel-tard! :P Majd egyszer eljutsz arra a szintre, hogy értékelhesd a zsenialitását.