2006-08-20

kétszázhatvanadik bejegyzés - képek

írnivalóm nemsok van. az elmúlt pár napban amikor pihentem játszottam. tippelhettek mivel. na nem azzal, hanem elővettem a GT4et. mit mondjak. ez a játék tényleg meglehetősen hosszú. de pár százalékot előrehaladtam már kb. 32%nál tartok. sose fejezem be ezt a játékot.. de sosem unom meg :)
és akkor most pár kép. majd csinálok GT4es képeket is. de most addig 2 olyan kép amiről nem írok semmit. de miért érdekesek? nem nehéz kitalálni, najó az elsőhöz kell egy kis fantázia, de rá lehet jönni.
és gondoltam egy szóra is. aki kitalálja, hogy mi az, az nyer egy internet és elismerem a zsenialitását örökre. ahhhh... inkább alszok ((de azért a megfejtéseket kommentek formájában várom. érzem, hogy megint nem lesz 1 se...))



bejegyzés vége

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az elso kep azert erdekes, mert TE VAGY A SZOKE BISHOUNEN. A szo pedig az, hogy PUPA. Nem tudom, mi miert, de az. HELÓ

Konomita írta...

1. kérdés, akkor ki az a másik bishounen o_O

2. kérdés, ki volt az, aki előttem megnyiotta a saját kávézómat XDDDD

Stoker írta...

load.
amugy meglepetés. NEM AZ A SZÓ. megfejtéseiket továbbra is várjuk.
segítség: doggod neked tudnod kéne mire gondoltam. több segítséget csak 1 nap múlva kaptok ;)

zolle írta...

durva
tigás póló főleg

Stoker írta...

na, ott a pont. TIGA. :DDDD
és ez lett volna a kövi segítségem. meg elárulom ez az anime olyan cucc amiben a főszereplők (akik a képen vannak) elég erősen homoszexuális beállítotságúak.
na mi a szó, amire gondoltam? ;)

Névtelen írta...

GAY

Stoker írta...

majdnem! ez a szó első fele. már csak a 2. felét kell kitalálni ;) ((összetett szórol van ugye szó..))

zolle írta...

MONO?

Stoker írta...

majdnem 'rage' de ez most nem nyert.

Névtelen írta...

A szó, amit keresel az hogy UTÁLJ.

DO I WIN? XD ^_^ :DDDDDD

Stoker írta...

hát nem, de határeset elfogadjuk :D
senki sem jött rá, akkor elárulom. a kereset szó a GAYDISCO volt. köszönöm mindenkinek a részvételt, jó tudni, hogy azért valamilyen szinten vevők vagytok a hülyeségre :)