2006-08-16

kétszázötvennyolcadik - phr0zen legjobb barátja

elterveztem, hogy ma nem blogolok, mert gecikéső van és holnap is melózok. naja :D végre megint dolgozok. ennek tök örülök és 1 nap alatt összeszedtem egy csomó írnivalót. amit most nem írok le. csak annyit, hogy ma phr0zen felhívott, hogy "találd ki, kivel beszélek 6 órája" mondom "KK" és tényleg. aztán elmondta, hogy kk blogolt. elolvastam. meglepődtem.
lehet hihetetlennek tűnik, de engem érdekel, hogy mi van azzal a sráccal. mivel énnekem nem volt semmi bajom vele. úgy azokon kívül, amilyen volt ("...") mármint velem/haverokkal, a többi, az más tészta, mert az nem az én dolgom. mivan? naszal a lényeg, hogy kíváncsi voltam mi lett vele, mert hallottam eztazt koncsantól. de most végre a saját 'szájából' hallottam a dolgokat. kibékültek fagy0ssal. yay. :)
olvasta konomi blogját. örül neki, hogy ő örül. énis örülök annak, hogy koncsan örül, mert boldog. és pali is örül ennek, hogy ezt most olvassa és rage is mert nagyokat nevet rajta és zolle is mert olvassa a saját nevét itt, és flynn is, mert most nem mondom melegnek. és még doggod is, aki most épp nem utál (ugye?)
kihagytam valakit vagy felsoroltam a jelenlegi minimális olvasótáborom? (akit kihagytam, az jelezze komment formájában)
ja chamo. HELO.
naszal kiegészíteném kk bejegyzésének a szigetes részét azzal, hogy elvileg találkoztunk vele, mikor kinnvoltunk, messziről látásból. én nem vettem észre. kata pesze kiszúrta, meg már előtte a haverjait is és aztmondta, hogy ő is lát minket, csak úgycsinál, mint aki nem. mivel én tényleg nemláttam, nemtom, hogy vinamp. gondoltam, hogy ezekután nem lesz túl jó napja, mert látta a fejem (engem akit nagyon nem kedvel. gondolomén.) azt azért nem gondoltam, hogy ennyire szar napja lesz.
végezetül megemlíteném, hogy ő nem említett meg engem egyszerse az utolsó tényleg más stílust (megjegyzem szimpibb mint a régi divatemo cucc) képviselő bejegyzéseiben. kár. vagy nem kár. pedig tényleg kíváncsi lennék rá, hogy még mindíg úgy gondolja, hogyha meglát, akkor egy kávéskanállal kivájná a szemeim. kár hogy ezt nem fogjuk megtudni erről a blogról, mert nem kommentel ide. és még a régi kommentjeit is kitörölte. üzenet: egyet kihagytál. azt még törölni kell, de nem árulom el, hol, az túl nagy segítség lenne
háromnegyed 2 múlt. KELEK 8kor. holnap lehet nem kell lemennem balcsira a riasztó miatt. akkor lehet, hogy blogolok is. potd is lehet hogy lesz. jóéjt mindenkinek. :*

[EDIT]csak A LINK maradt ki.[/EDIT]

bejegyzés vége

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

úristen bazmeg, ez a leghosszabb komment itt. ever.

Stoker írta...

bőven sok. egyébiránt keményvagy hardrocker.
és feltűnt, hogy nem olvasol rendzseresen, éppezért szerepelt az utóbbi időkben először az ip-d a látogatók között. peace. ROTFL!

Névtelen írta...

MI A LÓFASZÉRT UTÁLNÁLAK KEDVES BARÁTOM?
Talán ha rákérdeznél, amikor épp én is elérhető vagyok, akkor megbeszélhetnénk ezt a dolgot, mert ezzel az álszent dumával, hogy "jajj, mennyire bizonytalan vagyok, lehet, hogy doggod még mindig utál" -ami mellesleg valami fura rémképzeted mióta történt egy s más-, abszolút nem vagyok kibékülve.

Szóval dobd ezt a buzi stílust, mert különben tényleg utálni foglak. És remélem tudod értelmezni ezt az "egybefüggő szóhalmazt" (PIME TARADOX ROFL).

Névtelen írta...

INTERNET ARGUMENT

kis segítség mindkettőtöknek:
http://www.kuro5hin.org/story/2005/3/8/165648/4795

Névtelen írta...

DRÁMA

Stoker írta...

doggod, akkor majd megtárgyaljuk. elnézésed kérem. nem álszent duma volt, félreértetted. baszogatásnak szántam. de legalább célbatalált. de abbahagyom és majd jól megbeszéljük, hogy mi a szitu. örülök, hogy mindenki megértette amúgy hogy paradoxot írtam. erősségem a faszságok irogatása.

kk: inkább megyek nézek egy kis narutót kösz. már leírtam, hiba volt ezt az egészet felhozni. lehet nem kellett volna, de szerintem nem ártott. a blogom látogatottságának semmiféleképp nem.
kilencedikén meg mit kellett volna csinálnom? elárulom életem legcikibb szituja volt. lehet hülyén viselkedtem, de akármi mást csinálok még nagyobb hülyeség lett volna. bocsánatot kellett volna kérnem? nem éreztem úgy. elnézést? úgyse. neked kellett volna esnem és vádolni téged, hogy milyen alak vagy? azt se akartam, meg az amúgyse az én dolgom. megkérdezni, hogy "de ugye nincs harag?" vagy ilyesmi jópofizás? ha azokután pofánversz, akkor az is jogos lett volna. elmondom mit gondoltam és mire számítottam. arra, hogy megütsz, én meg hagyom, mert megérdemlem.
és most sztem nem hiszed el, mert ez megint valami álszent hazugság, pedig nem az. aztse tom minek írtam mindezt le. mind1, mostmár elküldöm.

Stoker írta...

mintha te ismernél...
az meg, hogy nem néztem a szemedbe. lehet, hogy így volt. nem mintha számítana akármit is. de legalább most már valamennyire ezt tisztáztuk.
én nem azt akartam, hogy ez így 'derüljön ki'. tényleg nem így akartam. és ez nem is rajtam múlott. és azért így derült ki, mert nem akartam tovább 'titkolni'. nem épp a legjobb módja volt ez tény... nehéz még mit mondani. nem is mondok semmit.
lehet, hogy gerinctelen vagyok, már elmondtad egy párszor, és még mindíg egy mondás jut ilyenkor az eszembe, amiben 2 madár egymás fejméretéről társalog.

Névtelen írta...

BAGOLY MONDJA BÖGÖLYNEK, ROHADT BÖGÖLY DÖGÖLJ MEG

Konomita írta...

TÖRTÉNNEK DOLGOK

Névtelen írta...

én kimaradtam...

Stoker írta...

ebből ki :D