2006-08-03

kétszáznegyvennyolcadik bejegyzés - kiegészítés - BORIS

megy a képupload hurrá. akkor itt egy offtopic kép egy zseniális cuccból aminek kb csak a nevét tudom és nem is zseniális. akkor miért? mert olyan szééép. amúgy nem. csak úgy R


nade rájöttem, hogy kihagytam pár cuccot. az egyik, hogy felfedeztem egy művészt így magamnak így a neten. az ő neve Boris Vallejo. baromi régóta fest és kurvajók a képei. imádom. szerintem nézze meg mindenki ezt az oldalt. mert tényleg jó képek vannak rajta. ittvan kapásból pl. EZ a 79es kép, ami eléggé ismerős lehet főleg a HC rajongóknak. naja a thunderdome 1 borítójára nemkevéssé emlékeztet. aztán van ilyen képe is, ez is nagyon tetszik. még nem néztem végig az összes fellelhető művét, szal ha még találok vmit, akkor aztis jól postolom, mert az életem van annyira izgalmas, hogy nem arról írok. maradt még link is holnapra, szal nem lövök le mindent most. ennyi :)

bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: