2006-07-26

kétszáznegyvenötödik bejegyzés - lanparty

mivel másról nemtudok írni. mert hallottam extra érdekes dolgokat emberekről, hogy hogyan csinálnak épp hülyét magukból és azt tök szívesen leírnám, mert annyira 'vicces' dehát nem írom le, mert személyiségi jogok, meg internet, meg nem vagyok egy utolsó szemét, mégha doggod annak is tart. :P
szal voltam lanpartyn. jóvolt nagyon. 2 éve nem voltam, és most megint sokat játszottunk, de minden este elmentünk aludni. néha nyertem is, de ált azért nem.
az itthoni állapotokról nem írnék, mert akkor emoblog lenne, de a lényeg a lényeg, hogy nincs mindenki jól. konkrétan rajtam kívül mindenki elég szarul van. jobbulást nekik.
voltam megint forgaáson is. tegnap hajnalban 3kor kezdtünk. napfelkeltében forgatni fun. amugy nem, mert mindenki hullafáradt. de nagyon jó volt. szegény egyikszínész (tudom ám a nevét, csak nem említem meg ;)) olyan sminket kapott, hogy csak na. a jelenet szerint 2en nagyon csúnyán elverik. el is verték, sokat pörgött forgott a földön, jó mocskos lett a végére. és a legnagyobb vicc az volt, amikor már kireggeledett és állunk a kocsikat támasztva 6an. egyikünk arca csunyán "szétverve" erre a kékasztra elmegy mellettünk 30 centire. benne ül 2 rendőr, jól megnéztek minket és, hogy egyikünk össze van verve. meg se álltak, még csak nem is lassítottak, hogy mi a szitu. hihetetlen. a gyorshajtókat megfogják, meg a balesetekhez ki tudnak menni, de csak a csövest merik igazoltatni az örsön, 6 fiatalt, akik zűrösnek néznek ki, azt nem. lol?
na egyelőre ennyi, majd ha még eszembejut valami, kiegészítem. ja igen, van itt persze még valami, de azt még nem mondhatom el, mert akkor megint közröhely tárgya lennék jódarabig. na csá, majd írok mielőbb, sztem most darabig maradok gép//netközelben.
potd not related.


bejegyzés vége

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Röhej pontos j. /GRAMMAR WHORE
Amúgy nem értem, már vagy harmadjára emlegeted fel, hogy Doggod fasznak tart. Az, hogy néha beszélünk, nem feltétlen jelenti azt, hogy nálam sokban más a helyzet, R. :P

Névtelen írta...

R
Talán meg kéne kérdezned, hogy mit gondolok rólad, mielőtt következtetni kezdessz.

stunning discovery: azzal van bajom, hogy valójában TE VAGY KK

zolle írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...

Zolle, én tudom, hogy stoker jó barátod, és fenntartások nélkül hiszed el, amit mond kk-ról (többnyire én is neki hiszek), de azért erős túlzásnak tartom ilyeneket mondani egy olyan emberről, akivel életedben nem beszéltél.

Stoker írta...

szerintem meg megkérek mindenkit, főleg zollét, hogy ne védjen meg és ne emlegesse kkt a blogomon.. kk azóta megváltozott, szal le lehet róla szállni. tényleg.
az a tény, meg hogy én vagyok kk, sajnos nem állja meg a helyét, mert én egy aljas patkány vagyok. na csá

tényleg plz. ne flameeljetek ide, mert kiszedem a kommentert
és akkor most jöhetnek a "HUUU EZT A FENYEGETÉST" dumák. a röhejen meg 10 percet gondolkodtam. de mint kiderült, hiába. ez van

Konomita írta...

hogy teljesen őszinte legyek én olyan szinten le vagyok maradva dolgokkal kapcsolatban o_O...