2006-07-09

kétszázharmincnyolcadik bejegyzés - HOME

ezt a hetet... hát asszem sose fogom elfelejteni. 8 nap alatt 7szer beszéltem rendőrökkel, ill. voltam rendőrörsön is, belémjöttek hátulról. vezettem 1800+ km-t, megismertem soksok embert, összevesztem nemegy "barátommal" és ezen felül egy csodálatos hetet töltöttem magyarországi tavak mellett. részletezzük? nemkéne. dicsekedjek el azzal, hogy a pickupot már úgy vezetem, hogy mind2 szélét 5 centi, a seggét meg az orrát 10 centi pontosságra érzem? megtettem :)
rutinozásból csillagosötös.
tegyük még hozzá, hogy a 'hercegnő' felhívott (ill. felhivatta magát velem) ? és most nem azzal kezdte, hogy egy geciláda vagyok? pedig ígyvolt. ez a hét több dolog miatt is eszméletlen volt.. gyakorlatilag egészen hihető, mégis hihetetlen. megint megtörik alattam egy autó, igaz most nem annyira. rendőrség mindenszar.. tejóég, csak dobálom ide a szavakat összevissza, mert annyi mindent mondanék, de nem lehet, meg minek. szóval ennyit a "hétösszefoglalóról". nem voltam és nincs is szándékomban itthonlenni. remélhetőleg minél előbb megyek tovább. most asszem velence, aztán majd vissza balcsi ésatöbbi ésatöbbi. buli a nyár, élvezem ameddig lehet. életemben először gondolom úgy, hogy nem kéne felkötnöm magam, mert van értelme az egésznek.
ja és üzenem bizonyos embereknek akik haragszanak rám, meg a pokolba kívánnak, meg ilyenek (kész csoda, de ilyen is van, pedig kedves gyerek vagyok :P) hogy ez van, de mindennek megvan a maga értelme és ha így kell lennie a dolgoknak, akkor így kell lennie. nem különösebben zavar, ha sértegetnek, vagy hasonló.. jelenleg nem sok más minden számít, csak 1 valami.
na legyetek jók.. én meg asszem még írok, majd ha majdha... de míg itthonvagyok, nyúzom a gépet, annyi szent :)

bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: