2006-07-12

kétszáznegyvenegyedik bejegyzés - fáj

tegnap reggel ugye megcsípett a darázs. gyorsan ecetet rá, és nem is éreztem, aztán egész nap ittam -> semmit nem éreztem, hazafele megjegyztem, hogy fáj mégis kicsit. ma reggel fel kellett kelnem, mert annyira viszketett az a szar, hogy nemigaz. meg fájt is. meg minden. és a nap nagyrésze ezzel tellt. fáj, éget és vizsket.. énmeg aszittem, hogy olcsón megúszom. a lábam elkezdett dagadni és lassan olyan mint egy cipó. dejó :) akko holnap is itthon maradok és csinálom azt, amit ma is. Shot-online. de nagyüzemileg. mostmár Cornelia a legnagyobb karim. most lett 14es a kis aranyos. és mikor ma elkezdtem pár hónap után újra játszani még csak 7es volt. szal jó ez a játék. és nem egyszer említettem, hogy a közönség miatt, aki játsza. 2 52es srác úgydöntött, hogy megdob 100k NGvel (pénz) énnekem meg leesett kb. az állam. mert az akkori vagyonom volt 51k. aztán most kicsit még toráztam rajta és már 180k+om van. szal tökjó :) ha meglesz a 200, azért megengedek magamnak egy kesztyűt :)
egyetlen kikötésük volt, hogy csak labdára és belépőre költsek, mert a ruha nem segít. de ruhára még jódarabig nem is akarok költeni, amúgyis imádom az egyenruháját :)) majd keresek róla képet, és akkor meglátjátok miről beszélek. ja és ma volt 1 olyan -1es madárkám, hogy majdnem felüvöltöttem. olyan jóra sikeredett az egyik chip-em, hogy eltalálta a zászlót és 3ból megoldottam a 4es eléggé nem egyszerű pályát. büszke voltam magamra. egyre jobban megy a játék!!
nade, ezt csak azért, hogy legyen miről írnom, meg szóljon valamiről a post. most akkor egy POTD, amit dedikálok RAGE barátomnak, aztán meg egy videó, amit ő mutatott, mert hasonlítanak bizonyos motívumai egy adott anime endingjében fellelhető mozdulatokra (haruhi).
szal az is lesz.
addig meg mindenki nézze meg technogirl-t aki táncol mindenhol és a zene meg jó. én is így táncolok az utcán :P vagy nem..


melyik animéből van ez a kép? helyes válasz: SPOILER a világ legjobb 6 pontos drámájából SPOILER

ésakkor még egy videót is, hogy teljes legyen a kép.



holnapra is hagytam linket, meg kép is van bőven. legyetek jók!
NA CSÁ!


bejegyzés vége

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az a kép nem a KGNE-ből van, hanem egy Muv-Luv Alternative nevű Hgame-ből, és valszeg jövendőbeli animéből. Pusztán csak annyi, hogy a KGNE-t készítő stúdiónak van egy olyan DURVA szokása, hogy 1:1-ben hasznosítja újra a karakterek dizájnjait. Amúgy IGEN, /NICK PATKANY!

Stoker írta...

HOPPÁGECI. éreztem én, hogy itt valami nincs rendben. nodeakkor ha ez lesz anime, az erősen WIN. és köszi paTKány, jó arc vagy :)
a stúdio neve meg AGE, ezt azért illik tudni R
nem is olyan nehéz megjegyezni a nevét. ezen röhögtem minden rész végén. AGE

Névtelen írta...

Kiegészítés: hogy fokozzák a DURVASÁGOT, nem elég, hogy 1:1-ben átveszik a karakterdizájnt, de MÉG A NEVÜKET IS MEGHAGYJÁK. HELO

Stoker írta...

AGE

ja és az nem baj, mert akkor van HARUKA, aki a legjobb karakter; és majdnem HARUHI, de legalább SUZUMIYA.
na csá

Konomita írta...

a_klippppp~ kyaaa~

EZ TÚL DURVA :Đ