2006-07-29

kétszáznegyvenhatodik bejegyzés - hiányzik

tegnap úgy keltem fel, hogy még mindíg nagyon fáj a nyakam és minden egyes mozulat fáj.. nemcsoda, hisz csúnyán szétszedtük egymást. az a játék, hogy "ki tudja lenyomni a másikat a víz alá" elég érdekes főleg ha 3 ember csinálja FFA stílusban így tele vagyok kékzöld foltokkal ésatöbbi. ja volt ilyen buliféle eresz barátoméknál. szal jóvolt. szokásos pársör sokkártya.
és ezenkívül arra is gondoltam reggel, hogy hogyantovább. most mi a nyári programom ami jön?
persze egyből csörög a telefonom. aztán kisvártatva megint csörög. szal egyből 2 találkozó haverokkal, amiből a 2. jobb volt. lévén a társaság miatt. viszont megint tudom, hogy miért nem járok a zalánba. 2 centi nincs a cigimből erre odajön egy öreg, hogy záróra lesz 10kor. mondom oké csak még ezt elszívom és már megyek is. erre elkezd üvölteni velem, hogy azt az utcán is el lehet szívni. mondom, ember ez még maximum 20 másodperc. erre ő: leszarom, hogy még 1 perc vagy még 2. 10kor zárunk, úgyhogy takarodjatok kifele.
hát kimentünk. meglepődtem, hogy a terasz még tele. ővelük már nem üvölt az öreg fasz, de velünk meg jólesett neki. üdvözlöm őt is meg a kurva anyját is.
aztán az örsön ettünk a jólmegszokott gyrososnál. hihetetlen, ilyen még sohasem történt velem. az ilyen arcokról kéne esettanulmányt írni. beállt mögént egy srác, annyira részeg, hogy csak na. de járni tud és be nem áll a szája. éhes volt ő is. nagyonis. előretört a sorban a legelejére. de eléggé illendő módon. ugyanis MEGVETTE A HELYÉT 200 FORINTÉRT. még jó hogy előre engedtem, aztán persze hangosan röhögtem. az előttünk álló 2 ember ingyen is beengedte volna magaelé a srácot, de az ragaszkodott hozzá, hogy fogadják el tőle a 200 pénzt. aztán még a gyrosos srácot is jól megdícsérte és neki is adott borravalót. hihetetlen :)
egyébiránt kicsit megint offolnám magam. szal valszeg hétfőn jövök. mármint vissza pestre gépközelbe. erről szól a nyár.. hogy sose vagyok itthon. aztán persze már augusztus.. szal tényleg elkezdek tanulni. vagy nemtudom. annyira nemtudom, hogy mi lesz, vagy hogy lesz. hogy hova megyek, mit csinálok. nem látom még át a dolgokat. de kit érdekel. holnap is van nap, majd felkelek és akkor kitalálom, hogy aznap milesz. jóez a nyár, de kicsit hiányzik a semmittevés és punnyadás. 2 hónapja pörgök, le kéne már kicsit ülnöm pihenni.
furcsa, de már majdnem aztmondtam, hogy hiányzik az iskola. de az nem lehet, mert én nem igazán kedvelem a sulimat :) ennek ellenére hiányzik, a sok marhaság, a szenvedés. a folyamatos küzdés a bennmaradásért ésatöbbi. nem hiányzik mégse az iskola. nemtom mi hiányzik. leginkább semmi. fura ilyet mondani, de túl jól érzem magam a bőrömben és ez szokatlan. hiányzik a jólmegszokott szenvedés és életfájdalom. bár ugyanakkor mégse.
hiányzik még egy potd, aztán abbahagyom, mert megint bocibocitarka. na csá


bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: