2006-07-11

kétszáznegyvenedik bejegyzés - life's good

és ez most nem egy LG reklám. HAHAHA és tudom, hogy nem volt vicces, de annyira szar volt, hogy nem hagyhattam ki. lol?
na.. linkparádé most elmarad, pedig ár dolgot linkelni kell. majd.
ma mi volt velem? találkoztam hubert cumberdale aka chamo barátommal és erősen elkezdtük az alapozást. aztán kilépvén a kocsmából a napra jöttem rá, hogy sok rokonságot mutatok a vámpírokkal, mert a napon elégek. ha nem is szószerint, de azért de. épp, hogy csak nem füstölögtem.
utána Rage barátommal futottam össze és már kicsit illuminált állapotban levonultunnk hüsölni meg sört inni egy bizonyos moszkva téri kocsmába. mit mondjak? kurva jó volt. több dolog kiderült számomra, az egyik, hogy több közös van bennünk, mint gondoltam volna. ilyesztően sok :) meg az, hogy gond nélkül tudunk 3 órát levegővétel nélkül beszélni egymással, úgy hogy szerintem még csunyán sok megtárgyalatlan témánk maradt.
ja és ennek a jólegénynek vagy 15 literes a hólyagja, mert én min. 5ször rohantam ki vizelni, hogy már nem bírom tovább, ő meg nyugodtan ült a helyén.. hogy ez most kicsit bizalmas info volt? nembaj. meg kellett említenem. irigyellek. :P
szóval megtárgyaltunk sokmindent az élet nagy kérdéseiről és új megvilágításban tüntettem fel neki bizonyos tényeket bizonyos dolgokról. mondjuk inkább úgy, hogy megtudta az igazságot. oké, túltárgyalva.
ja és azt is megtudtuk, hogy ekkora melegben a fél liter bor + 1,5 liter sör kombó megárt nekem és már nem forog velem a világ, de akkor erősen nem tudtam, hogy mit fogok magammal kezdeni, annyira ittas voltam :) emiatt meg utólag is bocs..
azután masszafilm és megnézhettem a "segíthetek?" című műalkotást, mely elmondhatom, hogy ZSENIÁLIS. de tényleg. szal gratula srácok!!! és bennevagyok a stáblistában is ollé! "világosítás". büszke vagyok magamra!! tökjó, tökjó..

na és napot meg zártam egy kiadós beszélgetéssel melyben chamo volt a partner. szal most kilelkiztem magam egy jó időre. ja és nemtom elmondhatom-e, de ennyit nagyon rég röhögtem. esküszöm, hogy megéri eljátszani a meleg szerelmespárt, mert az emberek olyan szemekkel néznek, hogy az valami hihetetlen. én betudom az italnak, hogy ilyen mértékben oldódtak a gátlásaim, de nemtom. ROTFLOL nagyon durva volt. főleg az a műveszekedés amit a villamoson vágtunk le, ill. amikor a tescoban álltunk a sorban. chamo megjegyezte, hogy "ez 16 évesen vicces, de lehet, hogy 20 évesen mégse annyira"
kétségtelen. csakhogy 16 évesen teljességgel hiteltelen és szánalmas. most meg vicces és elképzelhető, vagyis én tényleg sokat röhögtem rajta. megint túlsokat mondtam, mi?
mivel nem különösebben érdekel a mások véleménye és eddigi életem során sztem többször néztek homo, mint heteroszexuálisnak, így a szitu megszokott volt -> nem zavart. most meg még jó 'alibim' is van. :P

potd meg lesz. holnap. azaz ma, csak már semmi kedvem ezzel is szórakozni.. minek.

bejegyzés vége

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nyugi, kénytelen voltam leszállni a Budagyöngyénél, mert CUCC volt, ráadásul utána a buszon is kb. épphogy kibírtam hazáig, szal ja. R
Lehet, hogy mégse vagyok erősebb Krízis Előtti SzuperEmbernél. :\

Stoker írta...

már épp kezdtem csodálkozni R
de a 15 liter akkor is jó sacc :P

zolle írta...

őőő
buzi vagy! ^^" egy szívószál elég lesz? R

Névtelen írta...

Így visszagondolva az lett volna igazán vicces, ha együtt vásárolunk óvszert a tecsóban, nem?:D

Stoker írta...

ja, bandinak is ezt mondtam; az sokkal cikibb lenne, ha mi2en mennénk el óvszert vásárolni, mint hogy ő ott várásárolt a barátnőjével ROTFLOL

Névtelen írta...

ÖT PERC MÚLVA LANPARTY NÁLAM, VÁROK MINDEN ÉRDEKLŐDŐT