2006-06-01

kétszázhuszonötödik bejegyzés

namost. röviderefogom, mert álmos vagyok és holnap INFO2 VIZSGA. amit leszarok.
szal, ma volt 1 jó versenyem. LATER!
a lényeg, hogy láttam haruhi ep9. és mély megdöbbenéssel konstatáltam, hogy rengeteg a statikus kép, és nem történik benne semmi. szal animáció szar és story szar. HUHA. akkor karakterek? Haruhi véletlen rendes volt ebben a részben. Kyon meg lereagálta az eddig indokolt, de most indokolatlan parasztságával. BORING! ja és hogy megint azt játsza, hogy tetszik neki a mikuruchan, az meg röhelyes, ugyanis SPOLER KYON IS GAY! SPOLER és ezt rage mondta, aki meg 4chanon olvasta, szal sajnos az információ HITELES. egyébet erről? nemtom. ja igen. 1 vmi volt jó ebben a részben, hogy amikor már nagyon untam és nagyon nem tetszett, akkor vége lett. kösz.

és még röviden info2. mert tanultam "elméletet" mazsoláztam pár sor SZART. érdemes volt elolvasni, mert röhögtem rajta. nevessetek tik is. na csakalényeg, íme:
© Adatvesztések okai Forrás: Contingency Planning Research
© Környezeti veszélyek Fizikai behatolás Katasztrófa Túlmelegedés Villámcsapás Üzemzavar Tűz Lopás
...
((LOPÁS LOPÁS LOPÁS ROTFLOL))
...
Személyzettől, felhasználóktól származó veszélyek Megvesztegetés Szakképzetlenség Bosszúállás Szabályozatlanság
...
Motivációk lhaszonszerzés, lbosszú, lirigység, lsértettség, lfelindultság, lvirtus, ltudatlanság, lképzetlenség, lalkalmatlanság, lellenséges magatartás, lgondatlanság.
...
© Erdélyi 2004 Biztonságos levelezés uAz E-mail olyan mint egy képeslap uTipikus kérdések belső vagy külső levelezésben egyaránt uTényleg ő küldte ezt a levelet? uBiztos, hogy nem módosították? uBiztos, hogy nem olvasták mások?
© Erdélyi 2004 Biztonságos levelezés uMegoldás uTényleg ő küldte a levelet? uDigitális aláírás uBiztos, hogy nem módosították? uDigitális aláírás uBiztos, hogy nem olvasták mások? uTitkosítás

ja és hogy mik benne az l-ek meg az u-k? KIAFASZTUDJA. csak azért van, hogy olvashatatlan legyen a jegyzet. köszönet érte annak aki csinálta. használhatatlan, fölösleges szar. de legalább a végén röhögtem egy jót. ennyi lenne mára, mert inkább alszok.

POTD: random cucc ismtélten az adott játékból. lightgun power


bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: