2006-06-01

kétszázhuszonhatodik bejegyzés - ébresztő

elmentem aludni este 6kor, hogy majd felkelek éjfél körül, hogy tanulhassak egész reggelig, mert egy elég fontos vizsgám lesz holnap.
természetesen. mobil lenémít (most látom, kerestek is) ajtó kulcsrazár. mire ébredek? valaki 2 kézel üti az ajtóm. apám szokott így "kopogtatni", hogy meghalljam a zene mellett. meghallottam, nemtom mióta próbálhatott felébreszteni, de sikerült neki. kinyitom az ajtót "hogy sikerült a vizsgád?" énnekem meg kb 1,5 perc volt összeszedni a gondolataimat és visszanyelni a feltörő bazmegelést. "mittomén, meglesz a 2es... aludtam. nem szóltak a többiek?" "nem". MÉGJOBB. anyám is meg hugom is ébrenvan, és nem szólnának, hogy talán ne ébresszen fel. aztán anyám felkiált "de én szóltam!" igaz, hogy a memóriáj nem épp kiváló anyámnak mostanság, de arra még ő is tisztán emlékszik, mit mondott az elmúlt pár percben. hozzátenném, MÉGJOBB. apám hónapok óta hajnali 2 körül jár haza. na ma hazajött 5 órával előbb. én hetek óta 2-3 körül megyek el eludni, de évek óta alszok el csak éjfél után. na ma épp énis előbb mentem el el aludni. sokkal előbb. de ez a vizsgaidőszak alatt nem az első eset.
na mind1, megjegyeztem neki, hogy épp a közepén keltett fel, amikor a legszarabb, aludtam kb 2 órát? jó mert mostmár nem tudok visszaaludni. "elmondjam, hogy kell?" na ez aztán a komment.
leszarom, akkor megcsinálom 4 óra alvással. alszok majd még 2 órát 6 és 8 között. remélem átmegyek abból a szaros tárgyból, ha nem, akkor kurvára nemtom, mit fogok kitalálni. jade tapasztalat.. ezentúl kurvanagy betűkkel kiirom majd ajtómra, hogy
ALSZOK-NE-ZAVARJ, ha alszok. ((ALSZOK R)) grr..
amúgy végülis bocsánatot kért apám, de mondta, hogy nem tudta. mind1, a nem tudás nem mentesít a blabla. szarul érzem magam.

ja amúgy vizsga: info2. elég vicces volt, meg kell hagyni remélem meglesz a 2es. sikerült olyan érdést feltenni wordből gyakorlatra, hogy fingom se volt, hogy kell megcsinálni. ojjé! excelből meg olyan buziságokat kérdeztek, hogy konkrétan a felére nem volt időm, mert a buzi szinezgetéssel, meg csíkozással elment a fél idő. nodehát ha nem halványszürke lesz a szar, akkor megbuktatnak, szal erre is kell figyelni. MIVAN AZ OTT CSAK 1 VONAL, NEM 2?? BUKÓ. jó végülis lányiskola, mit várjon az ember. +2 embernek is súghattam. egy mongol + egy ukrán ismerősömnek. szal hangulat az volt és így már nekem is érdekes lett. elmélet? na az fasza sikerült olyat kérdezni amit nem tudtam, ugyanis sztem nemis info R. na mind1, ha nem lesz meg a 2es, majd nézek nagyokat és hüledezek. ja juteszembe. remélem megbuktatnak, ha az email-t másolatban elküldtem magamnak is. ha igen, akkor keményen reklamálok majd :)
na, majd még sztem blogokol az éjszaka során, mert van még miről, meg amúgyis jobb többe szétszedni a mondókát, mert úgy nem tűnik annyira 3×háborúésbékének. mindenkinek DERŰS ESTÉT!

POTP: pic. unrelated, csak 'szép'. mittomén.. feketés háttér és az jólmutat az oldalon :P jameg vérvérvér. <3
POTD no.226 - klick 4 full size image..
bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: