2006-06-19

kétszázharmincharmadik bejegyzés - KVANTI2 + doacucc

nade mielőtt a tárgyra térnék. aoianime fórumot olvassátok? tudom hogy igen :P naszal van ott egy bizonyos topic. mindenki odamegy és szavaz doára, MOST. én olyat postoltam, hogy még pr0zen is megdícsért érte. viszont olvassátok szépen végig, ugyanis tanúlságos eset, mert van sok kis tekkenbuzi és nézzétek meg.. tényleg nézzétek meg mert megéri. de aztán ott a másik véglet. éppen Őrnagy alias GERGŐ barátunk az ellenpéda. a tekkenről nem tudja, hogy mifánterem, de a doára veri. mindenféle tapasztalat és minimális hozzáértés nélkül. de ez még semmi.
sikerült feltennie egy olyan burkolt kérdést, amin olyan nagyot néztem, hogy szónélkül hagytam.
"Kérdés, van-e valakinek X-Boxa? Mer'hogy DOA leginkább azon van." EJJHA! gondolomén várta a választ tőlem, hogy nekem van, tök szívesen kölcsön adom random embereknek... mind1, régi story. felettébb antipatikus és ingyenélés tényére mutató megmozdulás volt ez. EJNYE! ja hozzátenném, hogy hozzáértés FTW. mert, hogy valaki a 'szíve csücske' játékról netudja, hogy milyen konzolokra jelent meg..... legalább nézzen utána. és hogy ezt miért blogolom és miért nem a fórumra írtam? nemtom. így alakult. meg mert a blogomon szeretek random embereket fikázni.

KVANTI2 TIME! megvan. tökjó vagyok. büszke vagyok magamra, ismét megmutattam a világnak, hogy annyira nem vagyok reménytelenül hülye. erre nem tanultam 1 egész estét. kb 5 óra alatt tanultam meg a tananyagot, igaz az első felét még az első zéhára megtanultam elvileg, gyakorlatilag 50 pontból elértem akkor 12-t :)
szóval igen, ígyvan ismételten megmutattam, hogy pár óra alatt megtanulható fél év anyaga. hozzátenném nagy segítségemre volt egy barátom. meglepetést fog okozni a barátom kiléte, ugyanis ismételten phr0zent kell megemlítenem, aki azzal segített nekem, hogy többször nyomatékosította számomra, hogy EZ BGF és itt teáról meg sütiről tanulunk. hogy ez hogy an segített? volt 1 feladat, aminek nem tudtam a megoldását, mert csak a függvényeket rajzoltam fel, de valami miatt problémát okozott számomra a metszéspont kiszámítása. és ekkor tört az a 3 szó az agyamba TEA ÉS SÜTI. IGEN! ez a megoldás, ez a suli egy szar. itt a matekot úgy oktatják, hogy azt egy általános iskolás megérti, csak a felvettek egy részének gondot okoz a másodfokú egyenlet megoldóképletének memorizálása. (nemvicc. megtörtént eset, hogy valaki rákérdezet zéhá közben, hogy "ez így jó-e") és a konklúziót levontam gyorsan. CSAK EGÉSZ SZÁMOKAT KAPHATOK EREDMÉNYNEK! igaz középiskolában belémverték, hogy ha azt kapok, akkor számoljam át újra, mert biztos elrontottam. de ez BGF lol. szal ránéztem és megmondtam a megoldást. velem volt a tea és a süti ereje.
juteszembe, a mai vizsgán is ezt éreztem, de az nem számolós volt, szal valszeg megbasztak.
kisregény done. most kicsit away és tanulok, majd később asszem még igen.

picture unrelated, habár, most büszke vagyok magamra, szal talán mégse. de azt azért tudjátok, hogy miből van.. ;)

bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: