2006-06-16

kétszázharmincegyedik bejegyzés - life keeps getting better

jó ez a cím, miért? mert nemtom honnan ismerős, de az előbb eszembejutott, aztán kicsit gondolkodtam rajta, hogy a viasaton a masszívan buzis lakberendezős amerikais műsor főcimzenéje volt. lol? és ez a mai napra tök igaz.
előszöris felkeltem reggel 6kor hogy tanulok. kisvártatva levertem a mirofont, ami feldöntötte a felespoharam, és az leesvén szilánkokra tört. DEJÓ. már akkor éreztem hogy jó lesz ez a nap. felsétáltam a porszívóért az emeletre, közben meg realizálódott bennem, hogy még mibndíg nagyon fáj a lábamon a köröm ugye benőtt.. phr0zen érti, az a lényeg. aztán elmentem 1re vizsgázni. a tanár késet laza fél órát a saját vizsgájáról, majd megbuktam. a tárgyból már 3adszor. folytköv jövőre.
amúgy vizsga érdekes volt.. kommalap ugye. egyik srác vagy 3szor elsütötte, míg vártunk, hogy "kommunizmus alapjai". ő vizsgházott le a leggyorsabban. meg se kapta a vizsgakérdéseket index hiányában, ugyanis a tanár nem fogadta el a diákot. a társaság fel bukott ismételten. én megint a szerencsétlenebbik felében voltam. remélem a végén mikor elköszöntem a kommunikáció tanár megértette a metakommunikációm, hogy épp azon tűnődök magamban, hogy az édesanyjának vajon mi lehetett fiatalabb korában a foglalkozása. sztem felfogta nem nézett a a szemembe és nem mosolygott, mint addig, míg ki nem osztotta.
aztán hazajöttem és nem értettem meg phr0zen egy viccét, amin kicsit felhuztam magam, ok nélkül. elég marha vagyok, ja.. mostmeg már estevan és azon gondolkodok, hogy volt-e már ilyen meleg itt. idén még biztos nem, szal ÉLJEN! REKORD! 31 °C van a szobábman. percenként fogyok két kilót, úgy izzadok. jó ez a nyár, tényleg imádom. sokat ér a ventillátor, bár lehet csak azért nem ájulok el :)
mivan még? nemtom.. EMO MODE OFF. majd postolok rendeset is. csak most leírtam ezt a sok szart, hogy elmondhattam, hogy 31 °C OMG.
najó, mostmár nem törlöm, de ez nagyon szar lett.. mind1, legalább hosszú.

bejegyzés vége