2007-04-12

háromszáztizenegyik bejegyzés - travian?

biztos mindenki ismeri a travian nevű böngészős real time stratégiai(?) játékot.. 2006 év böngészős játéka volt. sokat köszönhetek annak a játéknak, mert jó volt. sok időmet öltem bele és mi lett a vége? törölték mindenki accát, vagyis inkább server restart volt, mert átálltak a 3as verzióra. tiszta ügy, így az egyszerű, meg amúgy is kezdett túlépesedni a világ. hát igen, ez egy játék, aminek van vége. ez sztem nagyon nem jó. én csak fél évem öltem bele kb, hogy erős legyek, erre törölnek, de más több mint 1 évet töltött rengeteg online órát a játék előtt, hogy építgesse a falvait várossá és növelje hadserege létszámát...
de héééé!!! van magyar verziója is! én anno angolul játszottam.. most láttam egy bannert valahol, hogy travian.hu.. mondom mi a fene, egy fél percre el is gondolkodtam, hogy újrakezdem.. de nem. nincs az az isten, hogy megint a semmiért játszak fél évet, vagy többet :) ott van a lemuria.hu az kevésbé grafikus, de sokkal jobb minden tekintetben és nem hiszem, hogy lesz valaha vége :) azt már több mint 1,5 éve játszom, ha jól emlékszem, és nem törölték az országom, meg nemtom.. sokkal fairebb a játék. a lényeg a lényeg, hogy van magyarúl travian. több mint 10000 aktív játékossal. aki akarja próbálja ki, én nem fogom :)



bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: