2007-04-08

háromszáztizedik bejegyzés - háromszáz(as bejegyzés)

ma voltam moziban. elmentem, mert érdekelt, hogy hogy mondják, hogy a pokolban fogunk vacsorázni. szal 300... hogy mit vártam? azt hogy egy nézhetetlen szart fogok látni és a végén úgy fogom érezni, hogy kidobtam a pénzem. nem. megérte nagyon is :)
ilyen jó sok vért meg minden rég láttam. és aki sír, hogy nem hiteles történelmi film. hát nem. de az xmen meg a batman meg superman meg a sincity meg a többi képregényadaptáció sem volt az, ennek miért kellett volna annak lennie? nem történelemhű? a képregény sem volt az. akinek nem tetszett, az rossz filmre váltott jegyet.
én tudom, hogy most keresni fogom, mert elvileg megjelent magyarul a képregény. ezt meg kell szereznem, nagyon kíváncsi vagyok rá eredetiben, úgy még jobb lehet.
szal a sugárban az örsön a mozi elég jó. korrekt az ára is, ha azt nézem.. és még ha drágább is mint mondjuk egy corvin hétfőn délelőtt, akkor is közelebb van, szal mivel már nem vagyok diák, és nincs bérletem kb a jegyre többet fizetnék. (vagy a parkolásra, olyan mind1) ide meg ha melegebb lesz még gyalog is lehet menni.. 20 perc séta. nem sokkal több mint akarattyán a kertmozi.

szal volt 1 jó estém, láttam egy jó filmet. jól szórakoztam apám, meg barátnőm pénzén.. kéne egy munka :P



bejegyzés vége

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://comicsinvest.hu/

5200 huf. voltam képregényfesztiválon, láttam, kezembe vettem. baszott nagy alakú és hardcover, szóval ezért ilyen drága.

zolle írta...

sírok bazmeg
szarember vagyok, mer nem japán, sry

Stoker írta...

?

Konomita írta...

MEG KELL VENNI!!