2007-03-13

háromszázötödik bejegyzés - totalcar -- totalgáz?

VIGYÁZAT, SPOILERVESZÉLY!

amikor megláttam a tévében a hirdetést, hogy lesznek, nagyon megörültem, mert mint minden normális autószerető ember, szerettem én is a totalcart, mert jó volt. teszteltek, ökörködtek, viccesek voltak, és a mikrofon mindíg belógott a képbe.
új totalcar. havonta. egyórás. stúdióval. részletesebben megírták ők is.
és hogy milyen lett? harmatos. ez a megfelelő szó. erősen vérszegény. persze én se csinálnék jobbat, de amúgy de. például több autóteszttel, mert az, hogy bemutatják a mercedes kamiont az baró, de azon kívül, hogy 612 lóerős meg hogy legalább 4 kereke van, de kuplung pedál az nincs benne, nem sokat tudtam meg róla. tudomén. sok volt a nyeranyag éshát válogatni kellett, hogy mi kerüljön be az adásba. kevesebb stúdió és azt a versenyző szellemét vagy mit, azt ki kellett volna hagyni, mert nem vicces; amúgy az mi akart lenni?? a főzőcske jó ötlet volt, de sefülesefarka és a merci nem ment ki a stúdióból, lehet, hogy átverés és nem megy sütőolajjal a dízel verda? lehet, hogy tényleg ropogósra sül a hengerfej? mert hogy azt a 2 darab vasat nem akkor és nem abból vették ki és mivan???
aztán, mi volt jó? a pénisznövelős dolog bejött. az X5östől nagyobb lesz az ember farka, hamár autónak szar, papírnehezéknek meg kicsit nagy. és megtudtuk, hogy a szoli nem fér be egyik csúcsmárka városi terepjárójába se. ja és megtudtuk, hogy nincs bennük okos difi, hanem a buta elektronika ássa el a kocsit a sárba ((bezzeg az okos fiesta gondolkodik :P)). na szal volt autóteszt is.
a bálnamerci? nagyokat nevettem. az TÉNYLEG JÓ volt. ilyennek kellett volna lenni végig a műsornak és akkor telitalálat. nagyon nagyot néztem, mikor deja vu fogott el a fegyvervásárlós résznél. egy erősen ismerős bolt (ingyenreklám: GUNBOX). egy erősen ismerős fegyver (ARMINUS HW37). hogy mitől lettem ilyen okos? hogy honnan tudom, milyen gáz-riasztó fegyvert várásolt karotta kollega a műsorban? 2005ben énis ugyanott, ugyanezzel a mondattal léptem be az ajtón. "fegyvert szeretnék vásárolni" és ajánlottak. ugyanazt. én meg megvettem :)
szal ez jó volt nagyon. az az egész rész jó volt.
volt a műsorban gyrosos tranzit is. nem kellett volna. persze, szeretjük indiánékat, de ez most valahogy nemtom.. nem odavaló volt.
ja volt verseny is benne. mentőautó vs. ae86. nevettem 5 perc előny és csak a lágymányosi hídnál érték utól, mikor budáról indultak? ha tényleg betartotta a toyota a kreszt és a sebességkorlátot, a mentő meg a villamossínen ment, hogy a picsába nem érte utól az 1. sarkon? szerintem a hachi nem lassított 100 alá, csak ha tényleg piros volt már nagyon, a mentős meg adott 10-15 perc előnyt :)

szal végsősoron volt jó meg rossz oldala is. a harmatos az összkép volt, a sok szar studios izé miatt. de inkább módosítom a véleményem harmatosról középgyengére. erős kiindulási alap, látok benne fantáziát. kicsit még fejlődniük kell, hogy jobb top gear koppintást csináljanak, de jó úton haladnak egy jó műsor felé. jó.

ja és az ortt ari :) 12es karika megvolt, cserébe legközelebb kalkulálják ezt bele, hogy így ami a bal alsó sarokban van kurvára nem látszik. és sokszor írkáltak oda. na az szar volt, dehát ezért kell még alakulnia a dolgoknak.
gratulálok a totalcar stábnak, meg a műsorvezetőknek. szép munka. bár a kanapéról úgy álltam fel, hogy 'istenem, inkább mentem volna el aludni'. de mire leírtam ezt a sok szart, addigra leesett, hogy nem is volt rossz amit láttam. ha nem hagyom gyorsan abba, akkor elkezdem dícsérni :P
ja már majd elfelejtettem. a zenekarnak az ingyen(?)reklám nemtetszett. zenekar jó a fábrisóba. ide nem kell. és hogy tört össze a berlingo? és mi lett a zsigulival, minek kötötték a mi mögé? ezek kiderülnek valaha, vagy ha nem akkor minek rakódott bele a műsorba? na az ilyenek miatt gondolom meg magam és hagyom abba a dícsérést. a középgyenge megfelelő értékelés. ha láttam volna szarrátörni egy berlingot, akkor szép lett volna az estém :P

remélem ezt a postot most tényleg elolvassák páran. szeretném, ha látnám, hogy volt értelme leírni, főleg az érintetteknek dedikálom :)


én Stoker.. derűs.. estét.. kívánok..

bejegyzés vége

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez alapjan nem is hangzik rosszul, letoltom, amint lehet.
Neten esetleg lehet TV2-t nezni?
Szerintem neked tetszett:)

Névtelen írta...

Szerintem is tetszett neked, én meg lemaradtam róla. Nem gáz, majd megnézem online. Tényleg kicsit top-gear szagú a dolog, már a képek alapján is ez volt, de ha nekik bejött, a magyarok is megcsinálnak minden ratyis DOLGOT.
IMHO arra kéne rámenni, ami érdekes/hasznos, nem arra ami nagy és kamion. pl hothatch teszt. mittomén Golf GTI vs Astra OPC vs Megane RS vs Focus RS vs atökömtudja
A kisautó teszt jó volt(Jazz, meg ilyenek)

Stoker írta...

ha tetszett nekem, ami könnyen lehet, akkor én vagyok szerintem eddig az egyetlen :) talán majd azok között akik a netről szedik le, lesz még ilyen.

Névtelen írta...

ZSOCA

Stoker írta...

"Mi?"

de azért jó látni, hogy még megvagy r

Névtelen írta...

RAGE

Névtelen írta...

ZOLLE