2007-03-07

háromszázharmadik bejegyzés - jó dolgok

ja. megvan az új kedvenc játékom :) hogy mi ez? sztem sokan nem ismerik. space cowboy online. továbbiakban SCO. mmorpgfps azt mondják. szal van egy pilóta van egy űrhajója, van egy adott bolygó. van pve meg missionok, amikért jár az xp, a pénz, meg a cuccok. ja. meg van a pvp része a dolognak, ami az igazán érdekes benne. van sima duel, adott oldal játékosai között. meghát van a nation war, amikor többtucat a többtucat ellen. hogy az milyen? még csak videón láttam, ma belecsöppentem egybe, de 3 halál után beláttam, hogy 23asként eléggé gyenge vagyok még ehhez. szar érzés, hogy 1 lövés vagyok az átlagnak. majd ha 50+ leszek már lehet, hogy belekóstolok tényleg. addig maradnak a videók. úgyhogy most trailer + mothership raid, remélem másnak is megjön hozzá a kedve, tényleg nagyon jó játék. ja és INGYENES. ami elég jó dolog.





bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: