2007-03-20

háromszázhatodik bejegyzés - dolgok

márc15? ki gondolta volna. én is tüntettem, meg lázadtam. tüntetőleg lázadtam a rendbontás ellen és még csak nem is néztem a tévében, helyette DVDztem, mert az sokkal jobb. nem különösebben érdekelt a rendőrség előre bejelentett műsora. bár fura, hogy 3 embert 500 rendőr gyilkol locsolókocsival, de van ideje másik 6nak megépítenie egy barrikádot, amit felgyújt. a locsolókocsi színes festéke meg biztos gyúlékony, hogy nem lehet vele oltani. nem is érdekel. legközelebb asszem csak aug.20-án lesz állami ünnep, ugye? sztem akkor is ugyanez lesz, csak milliós tüzijátékkal megvilágítva, már ha nem lesz vihar akkoris, az olcsóbb megoldás a rongálásra (nem kell a rendőröknek túlóradíjat fizetni)

ésakkor most lényegesebb dolgok:
× miért tetszik a chugworth? az ilyen dolgok miatt ;) amugymeg most tényleg lapos lett.. de mind1, mert szép, és az a lényeg.
× How projects really work (biztos old. de nem zavar)
× micimackós vibrátor. tényleg
× robot chicken on adultswim.com by Seth Green. ez az ember egy félisten!
ez a sorozat minden idők egyik legjobb sorozata. ízelítőnek berakok ide 2 videot. zseniális. tényleg. és aki szerint nem vicces, annak nem elég kifinomult a humorérzéke.
és már jön lefele az első szezon ;) imádom!
ja amugy csak linkek formájában van video. ez van..
Thursday assface
The Anbortionator
kérnék MINDENKIT. akinek jó a humorérzéke, hogy nézze meg. különös tekintettel a sárkánysörösökre ;) remélem tetszik!

ez meg egy elég erős kép. a kérdés csak az, hogy MLEYKI AMINÉBLŐ VNA EZ A KPÉ?


bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: