2010-12-28

háromszáznegyvenhatodik bejegyézés

kicsit részeg vagyok és rájöttem, hogy be kell jelölnötök engem facebookon, mert bár az egy kalap szart nem ér, de mégis jó. ma a modern technológiának köszönheően beszéletem egy ezer éve barátom batárommal. (magyarság felsőfok.) Pali rávilágított, hogy hiányoztok nekem. úgyhogy "facebook.com/Stoker48" és most aki még nincs regelve, regel és bejelöl és én leszek az egyetlen barátja, mert ennyit értek.
de tényleg, antimodern vagyok és anti underground. a mainstream hányássugár engem is elért és facebookolok, de legalább aki e-arcon akar e-köpni, az itt megteheti.

szal.. mivel ott is "megújultam" itt is ideje megújulni, most beájulok, de ha nem feleltem el holnap csinálok új blogot, mert az életem egy kaland.
elöljáróban: munkanélküli vagyok. eddig elutasítottak több helyről is. amilyen munkákra nem vagyok alkalmas: McDonácban sültkrumpli sütés, kábelgyárban kábelvágás, állatszar lapátolás, tescoban pénztáros és ugyanitt felpakoló. igen. ennyire kevés vagyok, bár vannak még ötleteim is, de ha tálcás péknek és hólapátolónak sem vagyok elég akkor elsírom magam, pedig én kőből vagyok (és még anyám temetésén sem sírtam).
szeretem az életem, mert habár eddig nagyon szar, de legalább egyedül vagyok.

bejegyzés és mókás sírás vége

Nincsenek megjegyzések: