2010-10-17

háromszáznegyvenötödik bejegyézés - ja

ja, az lett a csengőhangom amit írtam, azóta is az, pedig már a telefonom is új. még jó hogy már nem működik a link vagy nemtom.
nade mi vett rá, hogy megint írjak vmit? HÁ ANIME. (nem is a magánéletem netreteregetése, pedig kurvára történt velem PÁR dolog, csak az kb kit érdekel)
komolyan mondom nem gondoltam volna, hogy megint előjön belőlem ez az oldalam, hogy animációs sorozatokat nézzek... és tényleg nem, mert csak 1 sorozatról van szó. meglepő módon a fanservice része kimondottan zavar, de leszarom, mert vége a világnak és tele van zombikkal. ÉS EZ AZ AMI NEKEM KELL. első 3 részt néztem meg eddig és komolyan mondom, majdnem minden jelenetnél elbőgtem magam boldogságomban, annyira sablonos, de imádnivaló. sírnak, mert megölik a szerettüket, mert átalakult. sírnak, mert rájönnek, hogy vége a világnak, összefognak, hogy életbenmaradjanak. rögtönöznek fegyvereket, visszamennek a szerettükért, mert inkább vele halnak meg, mint nélküle élnek... stb. a főszereplő srác (neveket nemtok megjegyezni, mert azt már kinőttem) baseball ütője meg vmi mágikus fából van, mert eddig cirka 45 zombit baszott fejbe és még meg se repedt az a szar, azt láttam már olyat, hogy egy labdától eltört egy ütő. de az biztos vagy gyorsabban jön, vagy egy emberi koponya valamivel puhább. végülis leszarom, nem elemezni akarom ezt a sorozatot, hanem kijelenteni, hogy eddig IMÁDOM. de komolyan. ennyire a haruhi óta sorozat nem tetszett.. HAHAHHAHHAHAHAHA. csak vicceztem, haruhinál is jobban tetszik :P

és miért blogolom ezt? mikor ez egy évek óta halott oldal? most komolyan, posztojjam facebookra, hogy lájkojjátok? há nem. fb. meh.

sorozat címe meg Highschool of the Dead. eredeti mi? csak kb mint a story meg a szitu, meg minden benne, de most komolyan. akármi, amiben élőhalottak vannak legyen az film, könyv, játék nekem úgyis tetszeni fog, mert annyira zombi buzi vagyok, hogy az már nem normális.
juteszembe L4D képregényt olvastátok? HÁT AZ IS BESZARÁS. (link)
imádom a zombikat, na.


bejegyzés vége

2 megjegyzés:

Doggod írta...

MIVAN

Nézzél inkább értelmes sorozatokat.

The Walking Dead Múlt héten kezdődött, és az első résztől beszarsz, olyan jó. A második szintúgy.

Anime lol.

Stoker írta...

nézem. első résztől fogva.

és most bejelölsz facebookon, mert azt mondtam facebook.com/stoker48

pali már rég az ismerősöm és ez nekem nem kifejezés mennyire jó. R