2007-05-29

háromszáztizenhetedik bejegyzés - 20 nap

na annyi ideje nem írtam.. akartam, de nem volt nagyon miről, csak hogy életjelet adjak magamról írok. volt totalcar. 2. részt nem láttam, csak pár napja letöltve. nem volt rossz. láttam 3. részt tévében. rossz volt.
amerikaiak meg hát lol. tényleg vicces :) erről a cikkről beszélek. tényeg tudatlan népség lehetnek. kíváncsi lennék itthoni felmérésre ugyanebben a témában, sztem mi sem lennénk jobbak.

ez meg manabi? haigen hanem aranyos, meg a manabi is.
juteszembe, van 1 szám az intermission a sorozatban. hát bakker, már amiatt is nézni fogom :D (eddig még csak 1 részt láttam, de nem tetszik ((eddig)), csak az képi világ)


bejegyzés vége

4 megjegyzés:

zolle írta...

lol, én sem tudtam hogy a Samsung koreai. A többi evidens. A Lego dán, azt jelenti, hogy játssz jól!

Névtelen írta...

LEGO nem jelent semmi mást, mit magát a terméket. Maga a név viszont a "leg godt" kifejezésből jön, az viszont azt jelenti, amit írtál.

Egyébként meg rohadt mindegy, hogy melyik autó milyen nemzet zászlaja alól indult, ezek ma már mind multinacionális cégek, az amcsik a Land Roverre ugyanúgy mondhatják, hogy amerikai, mint amennyire angol, mivel az amerikai Ford kezében van ugyanúgy, mint a Jaguar, és a Volvo is. Ez nem alapműveltség, hogy egy automárka milyen nemzeté, és a mai világban nem is egyételmű, hogy milyen "nemzetiségű" egy világmárka. Ezért is teljesít minden bizonnyal sok nemzet szarul egy ilyen felmérésben.

Ellenben ha pl földrajzi tudást mérik fel, akkor is alulmaradnak az amcsik, míg a világ többi országjának lakói valamelyest tájékozottabbak.

WE ARE ANONYMOUS.
WE ARE LEGION.

zolle írta...

igen. leg godt, csak nem tudtam, hogy írják.

Stoker írta...

hát egy új land rover lehet amerikai, de a márka attól még angol, ill. a szuzuki is itt készül nálunk, a szuzuki a mi autónk, de attól még japán.
hogy nem alapműveltség? lehet, de ha egy dodgera azt mondanám, hogy koreai, akkor az összes amcsi azt mondaná, hogy nem az és ez alapműveltésg, hogy az amerikai autómárka.