2007-05-09

háromszáztizenhatodik bejegyzés - hírek

sokmindenről akartam írni, mint pl. május 1.. hát ja, de most inkább arról írok amit pár napja láttam a tévében. abból az okból kifolyólag néztem retek klub híradót, hogy barátnőm ki nem állhatja a csigáskettes híradót. én meg az rtlest, de ismertek. szal nézem a tévét, és az egyik hír a következő: megnyílt egy új magyar nagykövetség a SECOND LIFE NEVŰ JÁTÉKBAN, amivel már 6 millióan játszanak!!!!! részletesen megmutatták, hogy milyen frankó virtuális kiállítások vannak már most is a címerről, meg a koronáról a játékban, az ötletgazda nem árulja el, hogy ki, csak annyit, hogy 21 éves és tanuló. pályázatot irattak ki, hogy hogy nézzen ki a nagykövetség és beérkezett egy kastély meg valami üvegpalota, de mégis a zsindelytetős téglaház nyert, ami most még üres, de majd lesz benne kiállítás, meg koncertek, meg most komolyan EZ EGY HÍR BASSZAMEG? ez belekerül a híradóba? emberek halnak meg éhen, vagy puska által, tömegbalesetek, viharok, bankrablás, amit akartok. EZ EGY SZÁJBABASZOTT HÍRADÓ!!! nem a fixtv. bazmeg ott ez elmegy hírnek, és teljesen helyén való, de egy kereskedelmi csatornán?? mi a jó fasz van a világgal? megőrülök. gyűlölöm az egészet, ez nem híradó, ez egy kibaszott ingyenreklám egy játéknak. ilyen nincs. persze biztos csak engem idegesít fel ennyire ez a tény, de kéremszépen.. mind1, inkább nem fűzök hozzá többet. az egy dolog, hogy a tévé hazudik, manipulál, mocskos-orbán-éljen-gyurcsány, de akkoris. ez rosszabb mint a hetitetves.

pic kinda related:


bejegyzés vége

9 megjegyzés:

zolle írta...

tudod, itthon nincsenek lengyelek :D
sztem tévét nézni hülyeség, max célirányosan. nézzél BSG-t :D

Névtelen írta...

szerintem nincs ezzel a hírrel baj. ráadásul a second life már inkább befektetés, mintsem játék. az év 365 napjából fél percet megérdemel.

Stoker írta...

a wow az ami inkább befektetés mintsem játék, a second life az olyan embereknek van kitalálva akiknek nincs élete, de nem akarnak elfek lenni. nem szeretem azt a játékot, mert a RLnak jobb a grafikája és érdekesebb. de lehet csak én vagyok beszűkült megint.

lutzow írta...

Te még nézel híradót? inkább játszál a pöcsöddel, vagy mi:D

Stoker írta...

Te még nézed a blogom? inkább nyalogasd egy kicsit, vagy mi :D

Névtelen írta...

Inkább kihagynám, ha lehet. és igen nézem a blogod, de le szoktam tagadni. az önéletrajzomba se szoktam beleírni...

Stoker írta...

kár

Névtelen írta...

de ha már itt tartunk te olvasod a blogom?
"mert csúny önreklámozó ember vagyok" vagy valami hasonló:D

Konomita írta...

meg ebben a postban túl sok a káromkodás :P