2007-02-21

háromszázegyedik bejegyzés - igen

na mi van velem? várom már a holnapot, nem mintha lenne benne valami jó, mert csak egy újabb szar nap, de közelebb a hétvége és kintlesz a jericho új része. kár hogy ezt leszámítva nemsokminden történik velem, ennyi vagyok. de legalább mostmár van okom utálni magam :)
ma voltam korházban. ja az nem jó, de legalább elment vele a nap.
na nézzük mi érdekes még. végignéztem anime. a .hack//Roots. tömören megfogalmazva: SZAR. amúgy nagyon szar, és nem értem a végét. ez ritka, mert ált értem a dolgokat. itt vagy annyira szar, hogy nagyon és nincs is vége, vagy én vagyok elég sötét ahhoz, hogy ennyit ne értsek meg. mind2 rám nézve kellemetlen, mert egy jó pár órát kidobtam az életemből feleslegesen. helyette lógathattam volna a lábam, vagy növeszthettem volna a hajam, ill ha jó a kedvem, akkor a körmöm.
ja ki kéne vmit találni, hogy mi legyen velem. mert így kezd megrendülni az önbizalmam, vagy inkebb helyrerázódok és régi önmagam leszek. de legalább nem ülök állandóan a gép előtt, mert akkor naponta megkapnám, hogy rosszabb vagyok mint egy drogos. és végsősoron nem minden alap nélkül.

és akkor most egy kis boldogság:


blogolnom kéne, az biztos segít, meg nemtom, az fun. vagy nem, de kurvamind1 :D

bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: