2007-02-13

háromszázadik bejegyzés - új blogger

mintha nem lenne véletlen, hogy pont most nem hagyott belépni a blogger a "régi" accommal. most le kellett cserélni az újra. hát fasza, örülök neki. amúgy az élet zajlik. hivatalosan még nem intéztem el, de folyamatban van a kiiratkozás. "Mi?" végre megjött az eszem és rájöttem, hogy a BÉGÉEF egy szar és nem érdekel amit ott tanítanak, szal megyek át máshova. ennyi.
ja igen és megváltoztatom a nevem. felveszek egy második keresztnevet, mert még nincs. kár, hogy a Tankréd senkinek sem tetszik, pedig akkor az lennék :P
no mind1, ötleteket várok. most meg megnézek még egy részt a .hack//Roots-ből, mert az már majdnem nézhető lett. amúgy nemtom miért nézem, mikor elég nagy szar, de legalább szép színes. mmo anime. na szépen vagyunk. jerichora még várni kell vgy 2 hetet, hogy kijöjjönep12, szal addig ez van, meg jáccok néha. mostanság albatross18 a sztár, mert aranyos és golfos, meg pangya és van benne kooh.
lehet újra el kéne kezdenem blogolni, nem is lenne rossz, csakhát ja. nem sokminden történik velem, vagy nem blogtéma, de ezt már írtam. kuss. kép.


bejegyzés vége

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tasziló, Alfonz, Arisztid, Gáspár, vagy akár egy kommersz BÉÉÉÉÉÉLát tudok javasolni

Konomita írta...

Béla nem lesz :P

Névtelen írta...

LEGYEN ATIRA

Stoker írta...

SZECSŐ, VOLFRAM, SZIGFRID, AHMED, ALADDIN, ALPÁR, SOMA, MANÓ.
még van pár erős ötletem, de azokat még tartogatom későbbre. béla nem leszek.

Névtelen írta...

pedig a béla is kurvajó.

Unknown írta...

tyű. benedek.

Unknown írta...

hehe. nemtudjátok mi vicces de az, hogy ez honnan tudja az én nevem? csak azért írtam, h. lássam:P
na, bocs h. beleszavartam a névadásba:)

Névtelen írta...

Juhász Ybl Miklós?

camó

Stoker írta...

r