2006-05-31

kétszázhuszonnegyedik bejegyzés - linkek + autókról hosszan

gyűlik a cucc.. akkor most linkelgetek egy párat, utána elmesélem, hogy mi volt szombaton.
ITS HARUHI TIME
haruhi ending gundam parody
ugyanez összehasonlítva az eredetivel.. meg kell hagyni zseniális az egész. főleg az időzítés
MIKURU BEAM V1 V2 V3 és végül egy elzongorázott ending.

menetközben megnéztem az egyik legjobb videot.. most linkelte nemisolyanrég doggod és kellemes nosztalgiával töltött el, megint végigröhögtem, még úgy is, hogy láttam már vagy számtalanszor. ja meg még ő adta eztet is. én nevettem rajta.

a szombat este több attrocitás ért engem és az autót. ezeket szeretném részletezni:
az első reakciót fiqtól láthattuk, aki azt találta mondani, hogy "szar elős kerekes auto, tolja ki az orrát a kanyarban". örülök, hogy ért hozzá. megemlíteném, hogy legutoljára akkor vezetett, amikor a hátsóülésen egy vizsgabiztos ült. és akkor is szinte biztos, hogy orros autót.
másik majdem hasonlóan értelmes megmozdulást mammoothtól hallhattuk, aki valszeg a pár sör hatására beszélt irlogikusan és megalapozatlanul. emelkedőn mentünk felfelé, legalább 8-10%os. az első megjegyzése az volt, hogy "hány lóerő is van ebben a kocsiban? 109? nem nagyon megy" mondom, talán mert nemismerem a környéket és lakott területen nem szokásom 180al menni az ismeretlenbe, jobbkezes utcás részen, meg háromszögekkel övezett területen. és hozzátenném, hogy alig nyomom a gázpedált.
ezt követte a "minek pörgeted ennyire a motort" megjegyzés. amit honoráltam egy 3asbakapcsolással és majdnem lefulladással. "ezért" mondtam. és megemlítettem azt is, hogy 2500on pörgött akkor a motor és 6500ig tud amúgy pörögni. akkor nem említettem, de most kiegészíteném azzal, hogy 2500 alatt csak akkor váltom el, ha nem akarok menni, mert ez a kocsi 4000től húz rendesen. Mammoothnak amúgy nincs jogosítványa és nem is tervezi annak beszerzését. mondott még 1 vmit, de azt inkább a post végén részletezném.
ja majdkifelejtettem triát, aki pedig arra, hogy "túlsúlyos a kocsi és ezért nem megy" annyival reagált, hogy "negyere ezzel a hülye dumával". megjegyezném ő talán még kevesebbet ült autóban a vizsgája óta. és megjegyezném, hogy 4en ültünk a 4 személyes autóban.. 1080 kiló a kocsi ugye. namost nekem senki se mondja, hogy +240 kilót nem érezni meg, mikor az a kocsi önsúlyának kb. a 20%a. főleg emelkedőn; egy 1,6os motornál :/

a lényeg a lényeg, lehet ittas embereket többet nem furikázok haza, csak ha be tudják tartani, hogy nem hányjuk tele a kocsit és nem pofázunk.

aztán hazafele láttunk egy majdnemkarambolt az erzsébethídon. egy yarisnak sikerült sávotváltania egy másik autóra, akaratlanul index nélkül. éljenek a vasárnapi vezetők.
na mondom, erre semmi szükségem, el is hagytam az egész sort a fenébe és mind2 sávot kihasználva, ideális íven autózva elcsorogtam 80-90el az astoriánál a pirosig. de mitlátok a tükörben még mielőtt odaállnánk. valami marha kegyetlen tempoval nyomja és be is előzött, ekkor esett le, hogy ez az a yaris. gondolomén azt hitte, hogy mi dudáltunk rá? vagy csak simán előtört belőle a versenyző. piroslámpánál megálltunk, akkor látom, 2 csaj ül benne és ők is engem, meg a kocsit nézik. FRANKÓ! akkor gyorsulunk! naja, csakhogy a 2esbekapcsolásnál jöttem rá, hogy csak én gyorsulok, ők nem. mondom oké akkor 60-70el csorgás 4esben, erre mit látok megint a tükörben? valaki jön mint egy félőrült, legalább 100al. vissza 3asba és nagygáz. persze nicns elég lendületem, mert inkább 2esből kellett volna ilyen tempónál gyorsulnom, ha akarok valamit. nohát, megint lehagyott a yaris. és most jön a lényeg. behúzza elém a kormányt. nem nagyon paraszt módon, de kellőképp, hogy megmutassa, ő az úr.
ált. nem szokott elborulni az agyam és ha valaki menni akar ám haddmenjen. de az az autó nem is az én kategóriám, hanem egyel alattam van. mit erősködik, mikor gyorsulni nem tud és csak akkor tud elhagyni, ha én is akarom.
blaha. piros, helycsere, most ő van a szélső sávban. nekem kezd eldurranni az agyam, hogy velem ne szórakozzon egy ilyen sofőr, aki még a sávját se tudja tartani. zöld és gyorsulás. nem is tartottam nagyon vissza magam, ott akartam hagyni a fenébe, mert egy ilyen sofőr csak veszélyes lehet. olyan 70% környékén autózhattam, na mondom akkor most elhagyom, de láttam, hogy iparkodik ő is, csakhát most megmutattam neki, hogy nem vagyunk 1 súlycsoportban. szerencsére ő elkanyarodott a keletinél, nem szerettem volna ezt folytatni egészen az örsig, vagy mégtovább.
a történet ennyi lenne. keménykedtek, de megmutattam nekik, hogy nem kéne. a győzelmekhez behúzva 1 strigula, de mondjuk nem igazi győzelem, mert sztem csak egy 1,3as volt. meg a yaris amugyis bevásárlóautó. ja és én nem mondom, hogy a nők rossz sofőrök, de én most hirtelenjében nem ismerek egy igazánjó női sofőrt se. mondjuk férfiből is csak kevés jót és több rosszat, de mind1. szóval nem azt mondom, hogy a nők nem tudnak vezetni, hanem azt, hogy aki nem tud vezetni, az ne is keménykedjen, mert nemcsak neki eshet baja. márpedig az ilyen viselkedésnek rohadtúl baleset lesz a vége.
sikerült megint kisregényt írnom. de még elmondom amit kihagytam, azt, hogy mammooth nagyon dícsérte a bátyja r5ösét. hogy az turbos, meg mennyire jó, meg hogy 13X LE. namost nemtudom, de meg fogom kérdezni tőle nemsokára, mert kíváncsi vagyok. egy olyan auto sztem partner lenne már versenyben. 1,4 benne a motor asszem... de nem akaork hülyeséget mondani. az a 13X LE meg nemtom igaz-e. az biztos, hogy nem igaz, hogy a turbó 2000nél kapcsol be, mert mintha ezt mondta volna. nem túl valószínű, hisz nem dízel. nade mondjuk elkezd húzni 3000-3500nál. akkor kb. ott húz mint az amit én vezetek. könnyebb a kasznija legalább 200-250 kilóval, ez tény. 1szer amugy ültem is abban az autóban, és érzésem szerint a motor nincs megkímélve. és épp emiatt mondom azt, hogy lenne esélyem. ez a megane coupe 15 évvel fiatalabb és a motorja kifogástalan állapotban van. na mind1, majd ha tudok adatokat, akkor írok. de kíváncsi lennék rá nagyon. autopályán sem hiszem, hogy verne.. végsebességben nem feltétlen. de anno volt olyan, hogy pont egy r5ös gyorsult le engem 165ről az m3ason. hiába nyomtam padlót, nem értem utól. kitudja. én bízok a kocsimban és bízok a képességeimben is. ja amúgy kizárt, hogy az ő gumijai úgy tapadjanak mint az enyémek és ez sokat lendítene a javamra. érdekes kérdés. kíváncsivá tett nagyon.
jajj, meg szombaton volt egy másik megmozdulásom is az autóval. gyorsultunk. az ellenfél zsocáék 1,6 8v polo classicja volt. 4 ajtós ugye. a 8v az alján jobban húz, de mikor ő már az elváltáshoz készül énnekem akkor jön meg a nyomaték. sajnos az ő gumijai is lazán elkapartak, megvát van egy párezer kilóméter a motorban. 20-30 méter alatt volt már egy kocsihossznyi előnyöm. értelmetlen volt a verseny, megintcsak nem 1 kategória. viszont szívesen megnézném a 2 pólót gyorsulás közben.. oké és mostmár lőjön le vlaki, ez olyan hosszú lett, hogy nem lesz ember aki elolvassa énis már legalább fél órája írom. meg közben majdnem elmúlt fél3. oshit
alszok csá, csakelőtte

POTD: picture unrelated. de aki megmondja miből van, az kap egy internet. én tudom, ezért tudom igazságosan kiosztani a díjat. amúgy egyik legjobb kép sztem az adott játékból (ennyi volt a segítség, jameg a filenév ELÉG SOKAT segít)


utóirat: vagy 1 órát szoptam ezzel a posttal, mert a felél beleboynolodtam a sok szar linkbe + 1 bekezdést is sikerült kitörölnöm és ujraírnom. remélem érthető és működnek a linkek. ha nem, akkor leszarom. nem szenvedek többet. most már biztos nem álmos vagyok :)

bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: