2006-05-30

kétszázhuszonharmadik bejegyzés

röviden jegyezném meg, hogy hajnali 3kor meg akartam nézni, mikor vizsgázok, erre mit mond nekem a neptun?


A rendszer üzemeltető számítógépek túlterheltek.
A szerverek száma a jelenlegi terhelés lekezelésére nem elégségesek!
Kérem próbálkozzon később.

ojjé! hajnali 3kor nincs elég szerver. az jó, akkor rábaszás folyamatban, majd holnap megtekintem mi a halyzet.
viszont a blog egészen csicsás lett már mostis.. még 1-2 cuccot belepakolok (kép + mittomén) és akkor tök szép lesz :P

POTD no.223/1 - életbölcsesség part1 - klick 4 full size image..közben kéne valamiről írnom is. legyen mondjuk ez a kép. ezen kép az initial D 4th stage-ből van és egy olyan karakter látható a képen, akikek éppen nem jut eszembe a neve, mert mellékszerelő. talán Kyoko? megnemmondom :)
node mi a lényeg? ill "MI LÁTHATÓ A KÉPEN"
a szöveg miatt csináltam a shotot. 'I don't need a boyfriend until I find someone I really like.' hát nem ez a normális hozzáállás? sokan ugyanis csak azért mennek bele egy kapcsolatba, mert csak és mert az nekik jó. pedig sztem nem jó. még régebben történt meg velem, hogy Flynn barátom megjegyezte, hogy van egy csaj, akinek tényleg bejövök, miért nem kezdek valamit az adott helyzettel, mire én azt válaszoltam, hogy mert nem akarom se őt átverni, se magamat. erre jött a válasz, hogy "nemtudom, hogy most sajnáljalak, vagy irígyeljelek"
biztos én gondolom rosszúl, de pusztán azért belemenni egy kapcsolatba, hogy elüssem az időt, vagy ilyesmi.. hát nemhinném. sok ember van aki nem bírja ki 'egyedül' stbstb.
node térjünk át a második képre. mi látható ezen? ismételten a szövegre fektetném a hangsúlyt. 'Besides, driving's more fun than going out with the average guy.' átültetem a helyzetet a saját életemre, azaz nem guy, hanem girl.POTD no.223/2 - életbölcsesség part2 - klick 4 full size image.. TÖK IGAZA VAN! a randizgatás sok időt elvesz; tényleg sokat, és ha csak azért csinálom, mert nincs jobb dolgom, nem azért mert tényleg érzek/akarok valamit, akkor elütöm az időt, ez tény, de semmi több.. node ha az embernek van jobb programja? pl. véletlenül éppen a vezetés? :) hozzátenném, igen. tartós kapcsolatban nemsokban volt részem, de randizni nem egyszer randiztam és meg kell vallani: "driving's more fun" most biztos sokan hümmögnek és aztmondják, hogy jajjezazember... de ugyanakkor ha lenne valaki, aki "someone I really like" akkor feladom a hobbym. ennyi, és ezzel asszem ki is merítettem egy jóidőre a "miért nem keresem a nők társaságát
ilyen téren" témát. + kipróbáltam a kisképet, amire lehet klikkelni szövegközben jobb és baloldalt is (tulajdonképp erre ment ki a játék).

tervbe van véve ébredés után képek postolgatása, meg a blog testreszabása ésatöbbiésatöbbi. ja meg gyűjtögettem ma érdekes és kevésbé érdekes linkcsokrokat is. annak is eljön az ideje, mostviszon erősen ragad lefele a szemem. naja, fél5 :/ nem akarok megint délig aludni, mert akkor mikor élek? ugyanis délután erősen tanulnom kell. de a tanulmányi eredményeimről inkább ne is ejtsünk szót. épp most csúsztatom az egyik tárgyam. már mind1. inkább joo8

bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: