2009-11-24

háromszáznegyvenharmadik bejegyzés - blog + miér?

blogolok megint. nem itt. movies-in-a-few-words <- itt. lehet olvasni, de nem annyira kőkemény mint ez a blog volt.
de most ide is kellett írnom, mert ma a benzinkútnál olyat mondott nekem a pénztáros, hogy néztem. a párbeszéd így zajlott.
- 5-ös kút vol.- kezdtem én
- Áfás számla lesz? - Köszönöm, nem.
- Kisautót kérsz 500-ért? - Nem, kösz.
- MIÉR? - kérdi a csaj bamba tekintettel, hangját megemelve.
- MER. - én is megemeltem a hangom.
majd fizettem és elmentem.. most komolyan, bónuszt kapnak eladott kisautók után vagy mi? és miért kell megmagyarázkodnom, hogy miért nem akarok venni kisautót? nem azért tankoltam 25 liter felett, hogy vehessek, hanem mert a kocsiból kifogyott a benzin és azzal megy.

linkelek videót is, hogy legyen jó. bár ez egy állókép meg zene. szal nem is annyira videó, de YT.


bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: