2008-01-15

háromszázharmincadik bejegyzés - doctor who

igyekszem rövidnek lenni és velősnek. végignéztem a doctor who (a 2005től menő sorozat nem a '63as) első 3 évadját, és most nézem a torchwoodot ami az egyik spin off-ja a sorozatnak. ezek alapján kijelenthetem, hogy ez eddig messze a legjobb tvsorozat. sci-finek is kiváló, kellemes angol humora van. a főszereplők imádnivalóak. néha vicces néha dramadramalol, de mindvégig szórakoztató és izgalmas. aki nem ismeri, ismerje meg, aki ismeri, de nem szereti, azt nemértem :)


és még annyit fűznék hozzá, hogy VOTE FOR THIS MAN! én Harold Saxonra szavaznék, az biztos.


u.i.: mi a retekért nem mozog ez a gif, ha az előző postban meg mozgott? hogy a blogger is milyen jó. amióta a gúgölé.. faszombele. mind1 nemsokára frissül a blog az tuti, asszem költözök, mert lusta vagyok lecserélni a sémát frissebbre. csók, ja akkor alsó képre kattintani, aki nem tudja mit mozog. kösz.

bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: