2007-01-15

kétszázkilencvennyolcadik bejegyzés

csak úgy egy kép, mert most nincs jobb dologm, meg mert kicsit 18+ de még elf is meg askray. nemtom csak úgyéreztem ez feldobja a blogomat. talán.
írni is fogok, és lehet, hogy munkám is lesz, elvileg csüt. megyek interjúra.. na legjobbakat..


mégiscsak elmesélem a történetet. tudjátok mi dobja fel a betegséget? (amit amúgy már kihevertem.) az ha összetöröd a higanyos lázmértőt. mennyire buli apró higanydarabokat porszívózni a szőnyegből. nem is tudjátok.. és reménykedni, hogy mind megvolt, nehogy valakinek még baja legyen belőle.. a legjobb az egészben, hogy tudjátok mennyi higany van egy hőmérőben? hát én se tudom, és keresd meg így.. biztos, hogy megvolt az egész? stbstb.. mókás. szar, mi? :) legalább a kép megint jó volt. abban nem lehet csalódni :)

bejegyzés vége

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Teríts le még egy szőnyeget, azzal megoldod és nem kell aggódni:D

Névtelen írta...

mint a terminátorban.. gurulnak szét a fémcsöppök
kár hogy nem shotoltad le.. össze kéne törni mégegyet
btw kitalálták az elektromos 1mp-es hőmérőt, mi is most vettünk :D

Névtelen írta...

és legalább takarítottál a szobádban a beköltözés óta:D

Stoker írta...

lol? a nappaliban törtem szét és sajna nem gurtultak a cseppek, mert szőnyeg és elektromos hőmérő? énis ezt mondtam apámnak, mire megválaszolta: mi 2X év alatt nem törtük el. hát ja, csak kár érte, vmi random toshiba volt és sztem az újabb a másik az 22Ft 10 fillér volt, még rajta az ára :DDDDDD

Konomita írta...

o_O takarítani? a szobájában? ááá... o_O