2006-12-13

kétszázkilencvenharmadik bejegyzés - E20

volt már olyan veletek, hogy lefagyott a mosógép? velem most volt először. az elsőnél jót nevettem, aztán amikor másodszor fagyott le mosolyogtam egyet, majd mikor harmadszor, elkezdtem gondolkodni. kisvártatva elegem lett a mosásból és úgydöntöttem, hogy a félig tele lévő gépből kiszivattyúztatoma vizet. és mivel a 3 perces drain program nem futott le 5 perc alatt, leesett, hogy az E20as error nem vcces, hanem azt jelenti, hogy nincs mosógép. felhívtam a szervízt, hétfőn jön az ember. péntekre tele a tábla. hétfő délelőtt jön. mert persze hétvégén ne romoljon el a mosógép. és csak most gondoltam bele, hogy ez a szokásos hétfő délelőtti programomat lehet, hogy csúnyán kettévágja. dejó :/

jaigen, és mi legyen a ruhával, hogy ne rohadjon bele? mert ugye hétfőig még van egy pár nap.. juteszembe csütörtökre meg se nézte a táblát? mind1, legalább rendes volt.. megkérdeztem, hogy tudom kiengedni a vizet, aztmondta, hogy vagy a szűrőnél, de az lassú, vagy a csőnél, de gondolomén nem úgy megy ez, hogy csak úgy kifolyik belőle a víz, mert akkor hülyeség lenne a mosógép. na a lényeg, hogy sztem mind2höz érteni kell hozzá. akkor meg lehetnék én is mosógépszerelő :D
szal szitu: félig tele a gép vízzel. elöltöltős. úgyhogy kinyitottam és igyekeztem gyorsan visszacsukni, hogy ne áztassa agyon a leterített 2 felmosórongyot. ezzel a módszerrel, meg egy bögre segítségével röpke negyed óra alatt el is tüntettem a víz nagyrészét. és még én azthittem, hogyha nincs dolga az embernek, akkor unatkozik. fura, hogy így is volt időm megnézni egy teljes évadot a jóbarátokból, ami azért nem megnyugtató. kéne vmi meló, vagy meg kéne szeretnem a takarítást. úgyhogy itt egy kép, ami nem szép (mert az én gépem csinálta), de legalább gw.


bejegyzés vége

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

JÁRJ SULIBA

Névtelen írta...

:DDDDDDDDDDDDDDD

Névtelen írta...

Don’t be a fool,
Stay in school!
Don’t get high and drive a car,
You will not get very far

Well bap boom bam you’ll be up on a pole
You got thirty people pushing but it still won’t roll
And it won’t start either ‘cause the engine is bent
Next month you’ll be crying bout the money you spent

Névtelen írta...

mivan?hol a folytatás?:D

Névtelen írta...

Az ideillő részt pasteltem csak. :P